Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
hallokes guy,
zeg nu moet ik zeker nog eens langskomen,wat zijn deze mooi afgewerk zeg zeker die ertl is de moeite waard als ze in de toekomt meer van deze modellen gaan maken gaat AA het te verduren krijgen volgend jaar gaan we weer hé
coolpappa04 schreef:hallokes guy,
zeg nu moet ik zeker nog eens langskomen,wat zijn deze mooi afgewerk zeg zeker die ertl is de moeite waard als ze in de toekomt meer van deze modellen gaan maken gaat AA het te verduren krijgen volgend jaar gaan we weer hé
Offcourse Peter, ben al begonnen met terug te sparen voor volgend jaar
Mooie wagen ziet er sportief uit en toch goed om 5 a 6 personen mee te vervoeren
De verkoop Minstens 6 mnd wachten en dat voor een FORD
Ik denk dat je deze sneller in ontvangst heb mogen nemen
hele mooi auto en rijd ook fantastisch goed
ben onlangs met de wagen van mijn projectleider een paar keer moeten gaan onderdelen halen en mochtmocht zijn s-max even lenen dit was de luxeversie ,en moet zeggen dat ik echt overdonderd was hélé mooi wagen,superwegligging en héél snel
super update guy nu nog in 1/18