Jos' Alonso collectie -> hele collectie te koop!!!
danku mensen
Nu een van mijn mooiste updates ooit, allemaal niet in Nederland verkrijgbaar, denk dat jullie deze zelfs nog nooit gezien hebben.
een 1/6 neus (30 cm breed in het echt!)

1/43 pitstop set(géén minichamps)

1/43 WK editie (versie 2, achtergrond anders en volgorde auto's anders, tevens géén limited edition plaatje erop)

ik ben er tevreden mee!!
Nu een van mijn mooiste updates ooit, allemaal niet in Nederland verkrijgbaar, denk dat jullie deze zelfs nog nooit gezien hebben.
een 1/6 neus (30 cm breed in het echt!)

1/43 pitstop set(géén minichamps)

1/43 WK editie (versie 2, achtergrond anders en volgorde auto's anders, tevens géén limited edition plaatje erop)

ik ben er tevreden mee!!
- hanzjepanzje
Gave neus
jammer dat het bijvoorbeeld geen een is zoals de neus van de afgelopen GP, met die rare wings. Iig iets meer vleugels en zo... wel erg gaaf hoor. Verder ook een prima update. Verbaas me elke keer weer waar je ze allemaal vandaan weet te halen. Tijd voor een overzicht lijkt me 

Groeten, Hans
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
--
F93a Alesi, F575GTC Kyosho
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- hanzjepanzje
-
- Markopolo
- Forumbestuur
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Uber gave aanwinsten
Is die Pitstopset ook niet gemaakt met een basis van de MC
Ik mis wel de krikmeneertjes
en bij elke band ook nog een meneertje, maar daarin tegen wel weer een sidepod schoonmaakmeneertje 
Het mega zal em waarschijnlijk in de prijs zitten, want de hoeveelheid is hier pinda's tegenwoordig

Is die Pitstopset ook niet gemaakt met een basis van de MC

Ik mis wel de krikmeneertjes

Het mega zal em waarschijnlijk in de prijs zitten, want de hoeveelheid is hier pinda's tegenwoordig

hehe goed idee Marco! Eerst moet ik nieuwe vitrines hebben..de 1:18's passen er niet meer in en de rest is ook proppen :sBoerke04 schreef:Doet het Alonso Museum Swalmen ook aan rondleidingen
Ik denk dat hij grotendeels is afgekeken van MC, echter het is zeker géén MC. Zo is de doos (qua layout en formaat) compleet anders, veel luxer. Het leukste aan de set is nog dat ze in 2005 helemaal geen banden mochten wisselenMarkopolo schreef:Is die Pitstopset ook niet gemaakt met een basis van de MC

onder andere, "mega" omdat ik mega blij met deze aanwinsten ben, en omdat ze ook niet goedkoop waren, alhoewel dat zich weer opheft door het doorverkopen van dergelijke sets aan mede verzamelaars.Het mega zal em waarschijnlijk in de prijs zitten, want de hoeveelheid is hier pinda's tegenwoordig