Vindt het een erg geslaagd model, gisteren in Houten gekocht.
De eerste en laatste twee foto's zijn door de kids gemaakt, goed gelukt moet ik zeggen

Enjoy the pics.

freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
Idem hier, heb ook de matte maar deze witte is mooier. Het liefst had ik eigenlijk een zilvere.. maar ja 2ehands he.Basselijn schreef:Schitterende foto's van de mooiste auto van dit moment. heb zelf de (mat)grijze, maar eerlijk gezegd vind ik 'm in het wit mooier
Van wat ik begrepen heb is dit de museum uitgave gelimiteerd op 500 stuks (staat alleen nergens vermeld)Bunno schreef:Idem hier, heb ook de matte maar deze witte is mooier. Het liefst had ik eigenlijk een zilvere.. maar ja 2ehands he.Basselijn schreef:Schitterende foto's van de mooiste auto van dit moment. heb zelf de (mat)grijze, maar eerlijk gezegd vind ik 'm in het wit mooier
Waarom heeft u eigenlijk niet voor de dealer versie (zo heet ie toch?) met tapijt gekozen? Scheelt dat veel qua prijs?
Hallo Hans,cbnl 66 schreef:prachtige update en idd de achter en ondergrond... wat of welk ondergrond gebruik je?
Kijk, family work.Paul M schreef:De eerste en laatste twee foto's zijn door de kids gemaakt, goed gelukt moet ik zeggen