Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
rsh_scuderia schreef:Domme acties van bijvoorbeeld Vettel (hij begint steeds meer op Schumachert te lijken wat dat betreft).
Ben ik niet met je eens. Als de wagen van Kubica plots op luttle centimeters voor je snufferd is, wordt het moeilijk ontwijken. Hij kon geen kant meer op omdat Kubica hard instuurde. Had Vettel moeten vliegen of zo?? Wat dat betreft was het Kubica die de fout maakte om niet het geduld te hebben om later Vettel in te halen op een beter punt
Domste actie was natuurlijk die van Trulli ... inhalen onder Geel
Verder een prachtige race. Beloofd een mooi seizoen te worden
Ik dacht dat ik de engiste was die vind dat Kubica fout zet en niet Vettel
jonnoT schreef:
rsh_scuderia schreef:Domme acties van bijvoorbeeld Vettel (hij begint steeds meer op Schumachert te lijken wat dat betreft).
Ben ik niet met je eens. Als de wagen van Kubica plots op luttle centimeters voor je snufferd is, wordt het moeilijk ontwijken. Hij kon geen kant meer op omdat Kubica hard instuurde. Had Vettel moeten vliegen of zo?? Wat dat betreft was het Kubica die de fout maakte om niet het geduld te hebben om later Vettel in te halen op een beter punt
Domste actie was natuurlijk die van Trulli ... inhalen onder Geel
Verder een prachtige race. Beloofd een mooi seizoen te worden
Ik ben het er ook mee eens hoor, dat Kubica het fout deed, helemaal dat ie nog door gaste zodat vettel's wagen ook kapoet zou gaan !!
wat een tarrel
En opzich vind ik het ebst sneu voor Trulli (wel dom natuurlijk)
Niek-106 schreef:Ik dacht dat ik de engiste was die vind dat Kubica fout zet en niet Vettel
Wat mij betreft zat Kubica het meeste fout, maar had ook Vettel waarschijnlijk wel iets meer kunnen doen om een aanrijding te voorkomen (langer doorremmen zodat ie langzamer de bocht door zou gaan). Maar dit was wat mij betreft toch een raceongeluk tussen twee jonge honden (ok, racewinnaars...) die allebei niet wilden opgeven en elkaar van de baan rosten en zo hun podiumplaatsen weggooiden. Het meest vreemde is dat Vettel 10 startplaatsen straf krijgt bij de volgende race en Kubica helemaal niet gestraft werd! De eerste verkeerde beslissing van de stewarts is dit jaar dus al weer binnen... Een van de twee coureurs zei trouwens vlak na die botsing 'I'm an idiot', ik weet alleen niet wie van de twee dat was (het leek het meest op de stem van Kubica). Goede zelfkennis heeft ie.
Een van de twee coureurs zei trouwens vlak na die botsing 'I'm an idiot', ik weet alleen niet wie van de twee dat was (het leek het meest op de stem van Kubica). Goede zelfkennis heeft ie.
Was Vettel, die heb namelijk ook zelfkennis.
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Vettel verloor per ronde seconden op Kubica. Ga je dan hand en tand je positie verdedigen aan het begin van een seizoen?
Beetje nutteloos om zo krampachtig vast te houden aan je positie.
Maar goed, hij is al het niveau ontstegen van een zeker Schumi. Hij geeft tenminste toe dat het geen slimme actie was
Die Vettel komt er heus wel, maar dit soort zaken moet hij wel wat slimmer in worden.
Maar anderzijds ook wel weer leuk. En Kubica had ook ff kunnen wachten, die dacht natuurlijk weer dat hij Button nog kon inhalen......
Denk dat KERS een goed middel is om mee in te halen. Alleen had dat veel simpeler en goedkoper gekund met een powerboost knop zoals in de A1.
Zag onlangs nog weer beelden van de strijd tussen Villeneuve en Arnoux, maar ja als zoiets nog weer eens een keer zou gebeuren dan vrees ik dat beide coureurs het hele seizoen geschorst worden.
rsh_scuderia schreef:Vettel verloor per ronde seconden op Kubica. Ga je dan hand en tand je positie verdedigen aan het begin van een seizoen?
Aan de andere kant hoefden ze nog maar 3 laps, kan me voorstellen dat Vettel de laatste drie rondes nog wilde proberen om Kubica voor te blijven. Komt nog bij dat (zo beweert Vettel zelf in ieder geval) Vettel niet de intentie had om zo door te schieten, maar dat het uit de hand liep omdat z'n banden niet top meer waren.
Ik denk dat de FIA dit gewoon onbestraft had moeten laten.
rsh_scuderia schreef:Vettel verloor per ronde seconden op Kubica. Ga je dan hand en tand je positie verdedigen aan het begin van een seizoen?
Precies hetzelfde kan je zeggen over Kubica! Die had ook wel ff kunnen wachten en het ergens anders kunnen proberen... En zo vroeg in het seizoen niet zo'n risico nemen. Maar ja, daar krijg je saaie races van!
Dus: beide een domme fout gemaakt en daarvoor hulde!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
De Grand Prix in Maleisie gaat er weer aankomen.
Teams hebben niks mogen veranderen. Maleisie is een lastige baan waar downforce altijd een belangrijke rol speelt vanwege de snelle bochten en lastige rempunten in combinatie met off camber stukken vlak voor het eerste rechte stuk.
Uw voorspellingen dus AUB;
RSH;
1. Button
2. Barrichello
3. Rosberg
Even ook voor Sint Paulus vanuit de roepdoos
1. Button
2. Barrichello
3. Louise Hamilton