Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Re: Ottomobile 1:18 straat discussie topic
Ik zou de Golf G60 Edition One, de uitvoering die in februari 2011 uitkomt, ook graag willen hebben. Kunnen jullie die bestellen? Ik had vandaag ook graag zelf de zwarte GTI 16s uitvoering willen bestellen, maar helaas ligt de Otto-site de hele dag al plat...
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Tuurlijk! al weet ik niet of nagellakremover een optie is gezien de kunstof body en zachtere laksoorten die daarbij meestal horen.
Wegkrassen met je nagel kan, maar om alles helemaal weg te krijgen ben je wel even bezig denk ik. Misschien nagellakremover zonder aceton?
Of zou dat geen enkel effect hebben?
Het feit is dat ik wel een paar exemplaren zonder livery heb gezien, het moet dus kunnen
Wegkrassen met je nagel kan, maar om alles helemaal weg te krijgen ben je wel even bezig denk ik. Misschien nagellakremover zonder aceton?
Of zou dat geen enkel effect hebben?
Het feit is dat ik wel een paar exemplaren zonder livery heb gezien, het moet dus kunnen

Ik zal mijn vriendin eens naar de DA sturen
Ik kan het al bij 1 model proberen. De decals van de tweede OTTO Clio maxi vind ik persoonlijk iets minder qua kwaliteit als van de eerst uitgebrachte. Sommige decals zitten al los of waren vast geplakt aan de verpakking.
Edit: ik voel een update aankomen ... over een aantal uur staan er wat foto's van de grijze maxi in mijn topic.

Edit: ik voel een update aankomen ... over een aantal uur staan er wat foto's van de grijze maxi in mijn topic.

- Mr. Dj M.
Jongens modellen van december zijn binnen!
Morgen even alles checken

Morgen even alles checken

Dacht ik ff lekker op tijd om kwart voor 7 's ochtends de Golf GTI 16s van Otto te kunnen bestellen omdat daar vandaag weer 1500 modellen van uitkwamen, zijn ze gewoon al uitverkocht! 

-
kj-20 schreef:Dacht ik ff lekker op tijd om kwart voor 7 's ochtends de Golf GTI 16s van Otto te kunnen bestellen omdat daar vandaag weer 1500 modellen van uitkwamen, zijn ze gewoon al uitverkocht!
het restant van de 1500 kwam uit

vaak heb ik het idee dat er een aantal handelaren al een groot deel opkopen
- Mr. Dj M.
Nee dat was niet zo'n klein restant hoor. Ze geven dat altijd aan. Het restant was geloof ik weer 500 stuks.
Ik denk dat er een boel om net na middernacht gekocht hebben, tenminste ik denk dat dit het moment van release is.....
Inderdaad wel een grote kans dat er flink wat stuks door handelaren worden gekocht!
Ik denk dat er een boel om net na middernacht gekocht hebben, tenminste ik denk dat dit het moment van release is.....
Inderdaad wel een grote kans dat er flink wat stuks door handelaren worden gekocht!
-
om 6 uur kon je nog niet kopen zag ik helaas moest ik werken anders had ik wel kunnen kijken hoe laat de winkel open gingMr. Dj M. schreef:Nee dat was niet zo'n klein restant hoor. Ze geven dat altijd aan. Het restant was geloof ik weer 500 stuks.
Dus om 6 uur was de winkel nog dicht en om kwart voor 7 was het al uitverkocht. Misschien kwart over 6 opengegaan en half 7 uitverkocht..frankrijkrijder schreef:om 6 uur kon je nog niet kopen zag ik helaas moest ik werken anders had ik wel kunnen kijken hoe laat de winkel open ging

Deze ziet er schitterend uitfrankrijkrijder schreef:http://forum.miniature-auto.fr/uploads/ ... 586738.jpg
http://forum.miniature-auto.fr/uploads/ ... 586745.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;

Lijkt me wel dat een aantal fabrikanten van grote series zich op het hoofd moeten krabben bij het succes van Otto. Die Golf II had in de schappen moeten staan met Revell onderop, was een prima verkoper geweest.
- Mr. Dj M.
Inderdaad, maar de Otto's van nu, zijn toch wel echt mooier als een Revell natuurlijk. Geen probleem voor ons denk ik zotom schreef:Lijkt me wel dat een aantal fabrikanten van grote series zich op het hoofd moeten krabben bij het succes van Otto. Die Golf II had in de schappen moeten staan met Revell onderop, was een prima verkoper geweest.

Inderdaad, maar als Revell 'm ook maakte zou ik die er ook bij willen. Of een Norev.
- Mr. Dj M.
Persoonlijk heb ik niet zo veel met de Golfjes, al vind ik de type 1 die gaat komen wel erg leuk en ook de rode G60 is nog een leuke auto. De facelifter die ze nu nog gaan uitbrengen, die is veel meer een sjonnie auto, al heeft dat dus ook nog wel wat
Nee, doe mij maar de nieuwe Seat Leon in Cupra trim, leuk voor naast het vorige type, waar ik nu erg blij mee ben

Nee, doe mij maar de nieuwe Seat Leon in Cupra trim, leuk voor naast het vorige type, waar ik nu erg blij mee ben

- subarufreak
- Contacteer:
ik zal nog zien wat ik ga doen met de Golf
ik word dooppeter van mijn maat zijn kleine die erg vw minded is dus dikke kans dat ik die golf doorgeef aan mijn petekindje
het wordt een meisje maar we willen graag de liefhebberij voor auto's doorgeven
ik word dooppeter van mijn maat zijn kleine die erg vw minded is dus dikke kans dat ik die golf doorgeef aan mijn petekindje
het wordt een meisje maar we willen graag de liefhebberij voor auto's doorgeven