Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ziezo,mijn duurste aankoop ooit wat betreft een miniatuur.
Héél moeilijk te vinden.
Kyosho Lancia Stratos #1 Monte Carlo Limited Edition 1000 PCS met display en box.Er zit zelfs een piloot en co in de wagen en de wagen heeft racedirt.De wagen staat op een resinplaat die een weg in de sneeuw uitbeeld.Het geheel is héél zwaar. Dit is GEEN ombouw maar een fabrieksorigineel .Er is nog iemand op het forum denk ik die dit model heeft.
rsh_scuderia schreef:Erg, erg mooi. Niet toevallig in Haarlem gekocht
Ik heb er toen ook aan gedacht om deze te kopen maar heb er toch van af gezien. Waarom? Geen idee eigenlijk....
Neen,niet in Haarlem.Ik had ze gemaild maar ze hadden er géén meer.Dan maar op zoek gegaan op het net en er twee gevonden.Gelijk alle 2 gekocht en de tweede verkoop ik wel door.Zo recupereer ik toch nog een deel
Ik ben in iedergeval blij dat je zo een prachtige aanwinst hebt. Staat mooi tussen de andere Lancia's. En het is toch wel een unieke creatie. Zowel de 1:1 als dit schaalmodel
rsh_scuderia schreef:Ik ben in iedergeval blij dat je zo een prachtige aanwinst hebt. Staat mooi tussen de andere Lancia's. En het is toch wel een unieke creatie. Zowel de 1:1 als dit schaalmodel
Toch een grote dank voor de link die je doorgestuurd hebt.Ze zouden normaal eind maart een andere Lancia hebben die ik nog zoek.Wie weet ben je me een grote hulp geweest .
Zo zie je maar forummers van verschillende landen kunnen elkaar goed helpen
fobie schreef:Zo zie je maar forummers van verschillende landen kunnen elkaar goed helpen
En zo is het maar net! Uw hobby, maar ook zeer zeker de mijne. Dus elkaar helpen is een logisch gevolg.
Via dit forum kan ik ook weer van de foto's genieten, dus help ik ook mezelf
Uw collectie wordt echt mooier en mooier. Helemaal mijn smaak.
Ik heb hem ook al een tijdje en het is ook een van mijn favorieten.
Zijn ze nu eigenlijk in prijs gestegen? Ik weet nog dat ik er € 111 voor betaald heb, gewoon nieuw in de winkel.
Toolshed schreef:Uw collectie wordt echt mooier en mooier. Helemaal mijn smaak.
Ik heb hem ook al een tijdje en het is ook een van mijn favorieten. Zijn ze nu eigenlijk in prijs gestegen? Ik weet nog dat ik er € 111 voor betaald heb, gewoon nieuw in de winkel.
Je moet eens op bezoek komen.We wonen niet zo ver van elkaar