Ricardo schreef:Ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je nu al een auto hebt gekocht? Je kunt er tenslotte pas over minimaal 3 jaar in rijden

Ach ja, ik zie dat ik dat nog heel niet gezegd heb.
De reden:
deze auto is nu lekker goedkoop, het is ten eerste bedoeld als hobby en ten tweede omdat ik denk dat ik een dergelijke Volvo (=mijn lievelingsauto) waarschijnlijk niet kan betalen als hij in onberispelijke staat is. Daarom heb ik deze nu gekocht, om op te knappen (hij is technisch helemaal goed!) en straks als ik 18 ben een auto heb waar ik goed mee vooruit kan. Dus geen wagen waar nog van alles aan moet gebeuren.
Ik heb nu 2,5 jaar om deze helemaal roest- en deukvrij te maken, en de kosten mooi te verdelen. Daar komt nog bij dat ik een hobby heb, want naast schieten en dit forum heb ik eigenlijk geen enkele bezigheid (naast m'n baantje).
Ik hou jullie op de hoogte van de vorderingen, ik denk dat ik dit topic straks weghaal en eea in het 1:1-topic zet. Een eigen topic is wel wat veel van het goede vind ik.
Overigens, naast de nieuwe remvoering is er ook een kleine reparatie aan de brandstoftoevoer in de carburateur uitgevoerd, waarschijnlijk omdat de Volvo nu zo'n beetje een maand of drie stilgestaan heeft (vandaar ook de remvoering; deze was niet versleten maar moest gewoon vervangen worden vanwege het vele stilstaan).
Ik weet niet of ik dit project mag laten zien in m'n privétopic, ik denk dat de crew graag een apart topic ziet alhoewel dat niet thuishoort op een Modelautoforum.
Peter, correct me if I'm wrong
Lijkt me een goed idee Volvofiel! Het past goed in het 1 op 1 topic. Peter