coolpappa04 schreef:prachtig model,ene al mee gereden met je kennis![]()
Eerst en vooral een mooie Lambo update.renzo schreef:Maandag naar het Autosalon eens kijke of we daar niets mooie's vinden
Weet iemand of er standjes staan op het Salon in Brussel??
Awel da zou tof zijn( maar wj limburgers zijn dat oo he)the_stig schreef:Eerst en vooral een mooie Lambo update.renzo schreef:Maandag naar het Autosalon eens kijke of we daar niets mooie's vinden
Weet iemand of er standjes staan op het Salon in Brussel??
Ik vind de Gallardo ook het mooist in het oranje.![]()
Zondag gaan we naar het autosalon, ik zal u weten te zeggen wat er staat van modelautostanden.
De vorige keer (2006) was het niet zo veel dacht ik.
Bij de constructeurs verkopen ze ook wel wat modelauto's.
Ja ik wist wel beter
Ik heb een nieuw topic gemaakt over het Autosalon in Brussel, daar kan je m'n foto's zien van de modelauto's.renzo schreef:Awel da zou tof zijn( maar wj limburgers zijn dat oo he), kijk vooral of er veel Autoart te verkrijgen is
Dank alvast
Code: Selecteer alles
http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=49&t=13681
Ja dat is voor mij ook de echte kleur
Een kennis van mij heeft hem in het echt
zal een foto toevoegen (wel met Gsmcamera getrokke)
en daarom da ik hem wou in deze kleur
Het is een van in de zomer 2007 en geloof mij deze is ook "Orancio Boreallis" ma dat is niet duidelijk door de kwaliteitLexusfreak schreef:Ja dat is voor mij ook de echte kleur
Een kennis van mij heeft hem in het echt
zal een foto toevoegen (wel met Gsmcamera getrokke)
en daarom da ik hem wou in deze kleur
Je schaalmodel heeft de Kleur Orancio Boreallis, en de 1:1 gallardo is geel....Dus euhm het lijkt me niet dezelfde kleur.
De gallardo schaalmodel is erg vet, vooral in deze kleur...heb hem zelf ook.
trouwens over de 1:1 gallardo, van welk bouwjaar is hij?want na 2006 heeft hij 19pk meer gekregen.(519pk, voorheen 500pk)