De nudie bar schijnt trouwens ook leuk te zijn

We hebben toen overigens verschillende keren gefilmd. De compilaties staan op youtube, even zoeken op tati wrc en je vind ze vanzelf.
De man heeft wel stijl..."I have spoken to Jari-Matti," said Wilson. "But it wasn't a very long conversation - he's hit a rock - a rock which sounds like it's about half the size of a car. All of the other drivers have this rock marked in their notes, but Jari-Matti doesn't.
ja klopt helemaal mee eens en hopen dat het volgend jaar iets meer spanning in de stannd van het wk komt, voor de rest was het mooi en de mooieste rally in mijn ogen moet nog komen.rsh_scuderia schreef:Wat beelden gezien van China.
Wat een geweldig rallyweer.
Nu mag het toch algemeen bekend zijn dat Jolly niet de beste coureurs steunt, maar wat die Fin met rare achternaam daar presteerde verdient een dikke![]()
Flink wat tijd goed gemaakt in vreselijk lastig omstandigheden.
Raggen door plassen en blubber, heerlijk om te zien. Eindelijk eens beelden die de situatie recht aan doen ipv een camera bij een bochtje en daar een auto met aangetrokken handrem door heen zien glijden. Ook leuk, maar dit geploeter was veel heftiger
logisch, toch? Ik zou het ook doen.Markopolo schreef:Maar ook hier zag je dat de wereldkampioen op safe wilde rijden omdat een derde plaats genoeg was, en de nodige foutjes opdoemen, maar al met al zag het het zeker geweldig uit.
Ik bedoel ermee te zeggen dat iemand die op safe wil proberen te rijden juist meer fouten maken ipv er vol voor gaan, Hamilton wordt gebombadeerd met van alles wat hij verkeerd deed in de race in Brazilie, maar Loeb deed hetzelfde als Lewis, op safe rijden maar ging toch een paar keer rond.buttonfreak schreef:logisch, toch? Ik zou het ook doen.Markopolo schreef:Maar ook hier zag je dat de wereldkampioen op safe wilde rijden omdat een derde plaats genoeg was, en de nodige foutjes opdoemen, maar al met al zag het het zeker geweldig uit.
Solberg maar die heeft geen serieuze autoJolly Club schreef:
De man mist nog één overwinning: RALLY GB, inderdaad.. de laatste rally van 2008. Als 'ie die weet te pakken heeft hij voorlopig alle records in World Rallying in handen, en kunnen we ons langzaam op zijn pensionering gaan verheugen. WRC kan wel een nieuwe kampioen gebruiken, maar een paar serieuze tegenstanders in een paar serieuze auto's zouden het spelletje ook al een stuk boeiender maken.