Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ge-wel-dig Zoals de meeste hier op het forum wel weten is dit absoluut één van mijn lievelingsmodelen, de kracht en de schoonheid van deze auto is niet te evenaren, voor 100% een goede aankoop voor een scherpe prijs Dat heb je goed gedaan man
Montezemolo schreef: Ge-wel-dig Zoals de meeste hier op het forum wel weten is dit absoluut één van mijn lievelingsmodelen, de kracht en de schoonheid van deze auto is niet te evenaren, voor 100% een goede aankoop voor een scherpe prijs Dat heb je goed gedaan man
Montezemolo
Klopt... zie hier in de buurt soms wel eens de '''echte'' versie rijden ... . heerlijke wagen om te zien. Ben ook blij dat ik hem voor een scherpe prijs kon aanschaffen ... dat was mooi meegenomen dus!
Wil er in de toekomst ook nog 1 aanschaffen in een andere kleur en met
de andere type velgen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Vandaag heb ik mijn pakketje uit Duitsland binnen gekregen ... en wat zat daar in? Jawel, een AUDI a4 en een Subaru .... heb even snel 2 foto's gemaakt. Slechte foto's maak binnekort wel nieuwe ..
Auto Art Subaru Impreza WRC Winner Rallye Acropolis 2004 schaal 1:18
En een
Minichamps straatauto´s Audi A4 Avant 2005 zilver
Laatst gewijzigd door Robinh00 op do 03 apr 2008 22:25, 1 keer totaal gewijzigd.