Dank voor de reacties
Ben weer helemaal in mijn nopjes, hier een grote update van verschillende modellen. Ik ben gek op accesoirres, dus probeer ook aan aanhangsels te denken, zo hier een foto van een Navigator met trailer van GMP in Shelby outfit, Jeep met Airstream caravan en ik heb net een order geplaats voor een boot trailer van GMP, hier komt natuurlijk een speedboot op ook van GMP en komt achter mijn Hummer H2 van HWY61 te hangen. Natuurlijk als het plaatje compleet is, doe ik hier een verslag van. Nu even nog die mooie SLR van CMC. Velen van jullie zullen wel denken wie nou een CMC model verbouwd. Kijk naar het origineel en de velgen die ik eronder heb geplaatst. Let wel, alles functioneert nog gewoon, draaien en sturen. Alleen veren doet het model niet meer, omdat ik deze verwijderd heb, zodat het model mooi laag bij de grond staat en natuurlijk de wielkasten beter vullen. Mocht je hetzelfde willen doen en mischien vragen hebben (het is geen makkelijke klus) stel ze gerust. Hier dan de foto's :

Standaard velgen (lijken wel 16") en staat erg hoog.

Heb wel die remschijven en klauwen ervoor moeten opgeven....

Dit is echt het mooiste wat ik heb gezien qua details....

En de mooie bodem plaat.
Hier een Lincoln Navigator van Autoart, trailer in Shelby kleuren en een 1968 Shelby Mustang GT350 van Exact Detail. Daarvoor Mr.C.Shelby himself, kado gehad van Mustangmania (Hier koop ik trouwens al mijn Mustangs voor een scherpe prijs)

Zowel Navigator als trailer hebben dezelfde kenteken
Een Jeep Wagoneer van Autoart met een (behoorlijk zware) Airstream erachter van MotorCityClassics.

De surf planken komen van een ander model van MotorCityClassics.

Pas op voor de hond(en).

Racefiets is ook 1:18.

Ook hier hebben ze allemaal dezelfde kenteken.
Het wachten is natuurlijk op die G55 AMG, maar deze heb ik lang geleden verbouwd. Hate it or love it, zou ik zeggen.

De ruiten zijn rondom geblindeerd met echte folie.

Reserve wiel is naar binnen verhuisd en achterbumper is van een.............Lambo Diablo

Schuifdak is nu uitneembaar.
Ook ik heb die modellen die de meeste mensen verafschuwen, ik heb er wel geprobeerd er iets anders van te maken. De Dodge Ram van Jada Toys.

Model is verhoogd, stond wel erg laag op de wielen en spinners zwart geverfd.

Hier zijn Bburago modellen goed voor, een Viper blok ingebouwd in mijn Ram.

Eerst op kleur gebracht voor inbouw.

Ook de Viper stoelen en stuur zijn overgekomen.
Dat was het weer voor nu.
Welterusten.