Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Wat staat die GT3 trouwens weer lekker laag op zijn wielen t.o.v. zijn basis, de Carrera.
Aan de Cayenne heb ik ook weer een beetje lopen kloten, velgjes zijn nu zwart!
@Scapa
Tsja, voor 25 euro kon ik hem niet laten liggen, nieuw in OVP!
De man waar ik hem had gehaald had hem dubbel.
Hij had ook nog bijvoorbeeld een UT 993 GT2 10x dubbel
Mja, wat wil je met honderden modellen, hij verkoopt ze iig erg goedkoop!
Ik krijg misschien van de man waarvan ik de GT3 heb gekocht vandaag, een paar sloop-schaalmodellen voor nop! Hij zou volgende week kijken of die wat had.
Ik ga morgen een Porsche Boxster 986 kopen in het Indisch Rot van AA, nieuw in doos voor 25 euro.
Ook neem ik een 996 Carrera mee van AA die ik al heb, maar die wordt door verkocht!
Nu begon ik zowaar te twijfelen aan 't model dat bij mij stof staat te vangen (omdat ik ook ne gele heb staan), maar 't is ne Maisto Wel net iets anders Met al die 1/43 vergeet ik gewoon wat er in 1/18 staat
Schitterende foto's weer Thomas! Vooral bij de onderste moest ik goed kijken wilde ik zien dat het om een model ging Dacht bijna dat je een 1:1 voor de lens had