Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
mooi model
ik zou niet weten hoeveel die waard is.
maar hij is zeker meer waard dan de normale minichamps uitvoering
omdat dit een dealermodel is.
ik denk wel dat hij over de 40 euro gaat maar hang me er niet aan op als het niet zo is
Tsja, "probleem" is volgens mij wel dat dit niet de 2008 R28 is, maar de 2007 R27........Ik begrijp niet dat Minichamps deze als racecar (op de verpakking notabene) heeft gebracht.
De R28 is uitgekomen met de beruchte rugvin. Dus of het is de showcar 2008 of de testcar waarmee Alonso heeft getest voor het seizoen 2008 met de wagen van 2007. Of het is een fake........maar goed, het blijft een leuk model zo!
Laatst gewijzigd door TestaRossa op za 17 jan 2009 13:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Waar ook nooit meer aangedacht. Maar lijkt me sterk dat Renault zelf fakes gaat uitdelen. Of niet? Is natuurlijk wel goedkoper, dus ik denk dat het de showcar is.
Lijkt me inderdaad sterk dat ze fakes gaan uitdelen. Het zal de showcar 2008 wel zijn, kijkend naar het verschil in livery van de 2007 R27 en de 2008 R28.
Wel een leuk model, apart ook om te zien zonder coureur.
Eindelijk weer een update want de postbode kwam tegen mijn verwachting in vandaag al een pakje brengen met daarin:
Oftewel een Aston Martin DBR9 Gulf in 1:43
Hij is gelimiteerd op "maar" 3000 exemplaren
Nog even een foto van hoe mijn vitrinekast er nu bijstaat
Ik ga nu ook meer 1:43 verzamelen omdat die wat goedkoper zijn .