Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
die vette is super, en als ik niets wist, zou ik zweren dat er niets mis mee was
mischien dat je ooit nog een keertje aan een decal kunt komen van corvette..
ik heb er wel liggen, maar het zijn helaas 1/24 logo's
soms es t beater iets moeis te verleaze, gea kint t beater verleaze dan det ge t noeit het gehad!
SupercarFan schreef:goed nieuws!!! ik heb het logo terug gevonden alleen plakt hij niet meer en met lijm blijft hij niet echt recht hangen
alleen ben ik nu aan het twijfelen tussen een Ferrari Enzo en een Porsche 997 GT3 RS... wat denken jullie of... misschien allebei xD
voor tips over decals moet je @ferdi effe een pb sturen.
en ik zou ze allebij doen, moie update trouwens.
SupercarFan schreef:ik heb wat nieuws:
Ik heb een nieuwe keuze gemaakt, en mijn volgende modelauto word de 1:18 AutoArt Lamborghini Reventon. en ik weet ook al wat ik voor mijn verjaardag krijg duurt nog wel even maarja het word een 1:18 AutoArt Koenigsegg CCX hoorde ik uit betrouwbare bron ( mijn vader zelf )
Dan hoop ik dat je niet snel jarig bent, want de koenigsegg kan nog wel even duren.
ik heb vanmorgen nog even wat foto's van mijn 1:43 en 1:32 wagens gemaakt dus hier zijn ze
1:43 Bucciali TAV
1:43 Dodge Viper
1:43 Ferrari 348 TS
1:43 Lamborghini Gallardo Spyder
straks deel 2
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet
deel 2
1:43 Ferrari 330 P4
1:43 Ferrari 512 TR
1:43 Ferrari 456 GT
1:43 Hummer H2
1:32 Audi R8
en ik heb nieuws over de Corvette: hij valt langzaam uit elkaar op een of andere manier... ik pakte hem op, breekt de uitlaat af, en een andere keer viel de spiegel eraf, maar die zijn al gelijmd en de voorruit laat ineens los en ik doe er heel voorzichtig mee
freeroad schreef:Ik koop af en toe een modelauto, maarja ik verzamel ze niet