STEL nogmaals STEL dat ik een en ander mee wil brengen om te showen OF te verkopen
is daar dan plaats voor ?
misschien in jullie ogen een domme vraag maar

enne voor de liefhebbers er is NOG STEEDS PLAATS IN DE AUTO

Dat kan hoor, je kunt een tafel reserveren, info of PB peter Parker voor de detailsbrambo21 schreef:ik heb nog eens ff een vraagje![]()
STEL nogmaals STEL dat ik een en ander mee wil brengen om te showen OF te verkopen
is daar dan plaats voor ?
misschien in jullie ogen een domme vraag maarhet is voor mij allemaal NIEUW (ondanks dat ik al zo oud ben)
![]()
enne voor de liefhebbers er is NOG STEEDS PLAATS IN DE AUTO
als je "baas"het niet goed vind heAutoWolf schreef:Als ik de auto van de zaak kan regelen ( maandag vraag ik "de Baas" ) dan kom ik met wat bolide's om te showen. Lijkt me leuk.
plek genoeg ?AutoWolf schreef:O Bram..Dank je voor het aanbod! Ik laat het maandag weten, okay? Genoeg plek eventueel voor modellen ook dan?
Zal naar je zwaaien als je langs SNEEK rijdtRicardo schreef:Deze jongen vertrekt rond 11:00 (ben helaas niet eerder vrij anders was het 10:30 geweest) uit Groningen via de A7 over de afsluitdijk richting Purmerend. Mochten er nog mensen zijn die langs de route wonen en mee willen, graag even een PB. Ik kan nog wel 3 mensen kwijt in de auto
Jaaaaaaa! Roze koeken!!!Montezemolo schreef: om voldoende roze koeken te kunnen inkopen!!!