Minichamps Bmw M3 GTR Rood & Blauw en een met Carbon dak

Hier kun je alles over straatmodellen kwijt.
Gebruikersavatar
DTM
Berichten: 477
Lid geworden op: di 09 nov 2004 19:18
Locatie: Assendelft

Bericht door DTM »

Ik dacht dat alleen de zilvere en de rode versies niet gelimiteerd waren. De blauwe, zwarte en geel/groene wel.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
Gebruikersavatar
CARROS
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 15:52
Locatie: Amersfoort

Bericht door CARROS »

Bmw_Rulezz schreef:
DTM schreef:Ik dacht dat alleen de zilvere en de rode versies niet gelimiteerd waren. De blauwe, zwarte en geel/groene wel.


de phoenix gele gtr is idd ook gelimiteerd die heb ik namelijk, estoril blauwe en de grijze en zwart zijn ook gelimiteerd.

De rode van ik dacht kyosho niet

De rode van MINICHAMPS niet nee!!! :P
Afbeelding
Gebruikersavatar
DeProfessor
Berichten: 109
Lid geworden op: do 09 okt 2003 14:27
Locatie: Utrecht
Contacteer:

Bericht door DeProfessor »

De zilverkleurige met carbondak is uit in Japan (1:18 voor alle duidelijkheid):
Afbeelding
(hiko7.com)
Gebruikersavatar
CARROS
Berichten: 378
Lid geworden op: zo 26 sep 2004 15:52
Locatie: Amersfoort

Bericht door CARROS »

Ziet er wel mooi uit moet ik zeggen maar, nog steeds die glimmerige wielen.
Misschien wel mooi naast mijn M3 CSL!!! :worshippy:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Valt op zich wel mee, zo erg glimmen die wielen niet in het echt. Zal wel door de foto komen. Maar zie de wagen toch liever zonder carbonne dak :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
B.A.Z. 10
Berichten: 314
Lid geworden op: wo 22 dec 2004 17:52

Bericht door B.A.Z. 10 »

ik heb dit model altijd wel mooi gevonden en wil hem binnenkort ook gaan kopen,zie ook dat velen hem hebben ,maar de ene met de carbon dak is ook wel uniek :worshippy:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Executive
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 18:03
Locatie: Utrecht

Bericht door Executive »

Ik baal echt dat ik niet zo'n zwarte of blauwe M3 GTR van minichamps in mijn bezit heb. Heb ik besloten om bmw's 1:18 te gaan verzamelen.... Zie ik dat die zwarte niet meer te koop zijn (limited edition 3000 pcs.) BALEN! :angry_finger:
En op E-bay zag ik dat ze voor 140 euro (of meer) worden verkocht. Goede belegging zo'n schaalmodel! :idea: De echte liefhebber doet 'm uiteraard voor geen goud weg. Er zit voorlopig niks anders op dan foto's van anderen bekijken. :cry:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

je ziet er inderdaad soms nog enkele opduiken op ebay, alleen dan betaal je meestal ook een hele mooie prijs :? Maar met goed zoeken heb je soms ook wel eens meevallertjes..kwam laatst een blauwe tegen bij een winkel..meeltje gestuurd en was de avond de voor met de koopavond voor 80 euro verkocht. Dat was wel jammer, maar goed zoeken loont :thump_up:
Afbeelding
Gebruikersavatar
c3ke
Berichten: 19
Lid geworden op: wo 01 dec 2004 22:01
Locatie: Mechelen(Belgie)

Bericht door c3ke »

Of je hebt de pech als mij,en koopt via ebay de zwarte,en dan blijkt achteraf de verkoper niet te vertrouwen was en fraude pleegde,en je bijna 200 euro kwijt bent!
BMW M3 GTR STREET.
Gebruikersavatar
Executive
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 18:03
Locatie: Utrecht

Bericht door Executive »

Wat een zuur verhaal! :| 200 euro is een hoop geld...

Dat is toch serieus een nadeel aan die online handel. Je betaalt enorme bedragen en weet niet of het door mensen wordt verkocht die je kunt vertrouwen. Het minste wat je ff kan doen is checken hoe de ervaringen van anderen waren met die verkoper. Maar het blijft risky!

Ja, maar die andere kleuren zijn toch geen limited editions...? Die andere kleuren zworden toch ook met andere banden, doos geleverd? Op die manier blijft de exclusiviteit van de limited m3 GTR's (zwart, geel en blauw?) wel intact.

Juist slim van Minichamps! Lekker centen verdienen.. :idea:

In de verzamelaarswereld heeft een rode M3 GTR een stuk minder aanzien! Maar mooi is ie wel! :worshippy:
Afbeelding
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Steven, ik deel je dezelfde mening dat ik de modellen met het zwarte dak ook niet mooi vind. Vind de normale versies veel mooier...Maja ze willen geld verdienen dat blijkt wel uit de verscheidenheid van modellen. :?
Afbeelding
Gebruikersavatar
Carfanatic
Berichten: 260
Lid geworden op: vr 30 apr 2004 17:01
Locatie: Leeuwarden
Contacteer:

Bericht door Carfanatic »

weer een nieuwe gtr in een kleurtje dat nooit in 1:1 heeft bestaan (althans niet op de m3 gtr).

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ik begin me een beetje te ergeren aan het uitmelken van de m3 gtr door minichamps en bmw, het wachten is nu nog op een roze met blauwe stippen variant :thump_down:
kwiebje
Berichten: 2579
Lid geworden op: di 21 okt 2003 20:26
Locatie: Leuk dorpje :D
Contacteer:

Bericht door kwiebje »

Vind het ook erg jammer dat er om de haverklap een nieuwe kleur op de stoep staat. Steek me geld liever in diversiteit van de modellen en niet in de diversiteit van de kleuren. :lol:
Afbeelding
BU
Berichten: 950
Lid geworden op: vr 24 okt 2003 21:17
Locatie: Mierlo, Noord-Brabant, NL
Contacteer:

Bericht door BU »

Als ze zo doorgaan, weet ik zeker dat er een chrome versie van komt!
Gebruikersavatar
Executive
Berichten: 174
Lid geworden op: vr 21 jan 2005 18:03
Locatie: Utrecht

Bericht door Executive »

Deze heeft in ieder geval niet van die glimmende wielen....! De m3 GTR in carbonblack blijft mijn favoriet. De mensen bij Minichamps zien natuurlijk ook de astronomische bedragen die op Ebay voor deze modellen wordt neergeteld. Vanuit commercieel oogpunt best slim om het zo aan te pakken, maar kom dan niet met een donkergroene :?

Ik zag overigens op Ebay een donkerblauwe m3 GTR :?: Zal waarschijnlijk zo gespoten zijn door iemand ?? Zag er in ieder geval een stuk beter uit dan donkergroen. :thump_down:
Afbeelding
Gesloten