Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Je hebt heel nette modellen in je verzameling. Die R5 van Burago en de Fiat zijn vet. Ook je Gallardo's zien er goed uit, mede door je foto's. Welkom nog!
De 2 Gallardo's zien er erg goed uit, vooral de superleggera is een mooi model van Maisto voor een leuke prijs,
De merc doet me vrij weinig, maar het model ziet er wel oke uit
Die laatste Lambo is echt top! Sowieso hele gave bak en dit keer is de Maisto echt een goede "budget" keus
De Mercedes, tja heel gaaf! Heb die al eens een paar keer in het echt gezien en dit soort wagens blijven indruk maken op je! Wat betreft die details kan het echt altijd beter op dit soort modellen, maar Sunstar heeft er zeker een net model van gemaakt (en dat is al een behoorlijke tijd terug als ik me niet vergis!)
Een schitterend model die Mercedes 600, maar met deze versie heeft Sunstar toch een foutje gemaakt, de 1972 Mercedes 600 Pullman Landaulet had luchtinlaten boven de achterwielen, net achter de deuren. Er is trouwens nog een Presidential Landaulet ... daar gaat het dak open tot net achter de chauffeur, dus nog iets verder dan deze versie ... er zijn er wel héél weinig van gemaakt dacht ik.
Blijft een heel indrukwekkende wagen om te zien
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online