Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mooi die groene Alfetta. Je ziet bijna niet meer dat het een Mebetoys geweest is. Zijn de toegevoegde onderdelen van Tron? lijkt er erg op namelijk.
Je Edil's blijven ook schitterend. Ik was al blij met 1, jij hebt gewoon een heel rijtje
De 75 Turbo is er volgens mij wel geweest van Meri Kits maar dit volgens mij vooral rally (Gr .A) auto's.
Zou je wel eens gelijk in kunnen hebben Mark,vooral de wielen lijken er sterk op.Maar geen idee of dit nou een beperkte oplage is geweest,of een eenmalig project.Het model is heel netjes veranderd,stijlen geplaatst in de voordeuren,de meegegoten deurgrepen weggefreest en vervangen door losse exemplaren,voordeuren dicht gemaakt,andere koplampen en losse ruitenwissers.De voorruit is ook vervangen door een exemplaar zonder de meegegoten ruitenwissers en binnenspiegel.
Prachtige Alfetta's! zowel het origineel als de aangepaste uitvoering.... Je maakt daar een terechte opmerking Mark. De lijn en de verhoudingen van vele "goedkope" modelletjes is dik voor mekaar. Met de juiste wielen bvb ziet zo een simpel model er direkt al heel anders uit. Met wat detailleerwerk bvb is een simpele bburago ook om te toveren tot een aantrekkelijk model. Ik heb het ook gedaan met beschadigde modellen, of auto's die ik dubbel had.
Wouter
Racing is life. everything in between is just waiting.
rallywalt schreef:Heel erg knap! Waar vind je die (juiste) wielen?
Dit model (een '79 1.5) in deze kleur was mijn allereerste 1/1 auto
Wouter
Dankje, Ik heb de wielen van een Edison Giocattoli Alfetta GT gehaald en heb toen aan de hand van een originele folder de auto details gegeven.
Ik kan mij mindere eerste auto's bedenken
rallywalt schreef:Heel erg knap! Waar vind je die (juiste) wielen?
Dit model (een '79 1.5) in deze kleur was mijn allereerste 1/1 auto
Wouter
Dankje, Ik heb de wielen van een Edison Giocattoli Alfetta GT gehaald en heb toen aan de hand van een originele folder de auto details gegeven.
Ik kan mij mindere eerste auto's bedenken
rallywalt schreef:Prachtige Alfetta's! zowel het origineel als de aangepaste uitvoering.... Je maakt daar een terechte opmerking Mark. De lijn en de verhoudingen van vele "goedkope" modelletjes is dik voor mekaar. Met de juiste wielen bvb ziet zo een simpel model er direkt al heel anders uit. Met wat detailleerwerk bvb is een simpele bburago ook om te toveren tot een aantrekkelijk model. Ik heb het ook gedaan met beschadigde modellen, of auto's die ik dubbel had.
Wouter
Heb ik ook al eens eerder gezien bij de Fiat Campagnolo van Mercury. Een erg simpel model op de grove plastic wielen maar nu het gewoon door Oldcars verder gemaakt wordt (heeft de matrijzen overgenomen) met alleen maar betere wielen ziet het er ineens helemaal zo slecht niet meer uit....
hallo
kan ik je een plezier doen met de rally Alfa Giuletta 1.6 Bburago 0164 , Mandelli/Bosco ,Deelnemer San Remo rally
staat hier overcompleet !
is wel licht beschadigd , maar voor de verzendkosten mag je hem hebben .....