Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bart schreef:De modellen zijn erg mooi, alleen ik had de EVO in een andere kleur gekocht. Zo'n wagen moet namelijk opvallen en dat gebeurd niet echt in deze kleur
In zwart valt hij al helemaal niet op en ik vind hem in het rood aantrekkelijker dan in het wit!!!
Heb je het West Coast Customs logo op de voorkant gezien???
Trouwens overal op de auto "niet aanraken s.v.p", terwijl ik bij de CARROS-stand ( ) er zelfs in mocht toen ik het lief vroeg (aan een CARROS-meisje), lekker verwarrend zo vaak CARROS in een zin!!!
Hier komen de foto's (slechte mobile kwaliteit maarja)!!! Als je niet weet welk model het is vraag het maar!!!
Het is gewoon om even een beeld te geven van mijn verzameling!!!
Laatst gewijzigd door CARROS op za 19 feb 2005 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Binnenkort als ze beschikbaar zijn:
- BMW M5 1:18
- BMW 1-serie 1:18
- BMW 3-serie (E90) 1:18
- BMW 5-serie Touring 1:18
- BMW M3 GTR "Street" 1:18
De M5 komt nu als het goed is uit in Maart vanwege personeelstekorten in China (Kyosho overschatte zichzelf), hopelijk komen nu ook eindelijk de andere kleuren voor de 1-serie!!!