We hebben je idd gevonden.Autofan schreef:Dan zal ik de 19e zeker even langslopen met mn vader!squadraminiatura schreef:Hallo Ron,
Even los van jouw situatie kan ik je vertellen dat ik op 14 en 19 april op de NAMAC stand aanwezig zal zijn.
Zou leuk zijn als wij elkaar daar treffen![]()
De standbemanning rouleerd, iedere dag zijn er andere leden die vrijwillig de stand bemannen.
Vanuit mijn werk heb ik al kunnen snoepen op de RAI![]()
en het ziet er weer als een autoshow uit, hoewel er diverse merken ontbreken
![]()
Het zou leuk zijn elkaar te treffen, en ik wens je samen met je vader in ieder geval een heel fijn bezoek. En kies wat moois uit he![]()
![]()
Groeten,
Ferry
Autorai 2011
Re: Autorai 2011

- squadraminiatura
- Schaal: 1:43
We hebben je idd gevonden.Autofan schreef:
Dan zal ik de 19e zeker even langslopen met mn vader!
Ja, dat was heel leuk, en je was natuurlijk heel herkenbaar met "mijn huismerk" op jouw shirt
Vanuit modelautoland heb ik verder geen bekenden meer ontmoet helaas, echter wel veel mensen met belangstelling in het verzamelen van modelauto's.
Dit leidde stevast tot hele leuke gesprekken met mensen met leuke verzamelonderwerpen.
En uiteraard hebben we met de speciale NAMAC RAI-aanbieding weer veel van die mensen lid van de NAMAC kunnen maken
Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta, en bij Peugeot in de nieuwe 508 SW
Groeten,
Ferry
Ik had dit topic even moeten lezen, ik was er gisteren ook. Ben wel even wezen kijken bij de NAMAC, leuke tentoonstelling!squadraminiatura schreef:Even los van jouw situatie kan ik je vertellen dat ik op 14 en 19 april op de NAMAC stand aanwezig zal zijn.
- Jaap
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
Ik ben er 16 april geweest en heb ook modelstands gezien.
Maar heb niks gekocht, want de grootste stand vond ik de prijzen wel erg hoog hebben. Zo vroeg hij voor een Jaguar XKR € 120,- (volgens AutoArt = +/- € 90,-) en voor een Koenigsegg CCX vroeg hij zelfs bijna € 200,-. Vind ik wel erg overdreven.
En de anderen hadden alleen wat mindere modellen.
Maar goed, dat is wat ik zag
Maar heb niks gekocht, want de grootste stand vond ik de prijzen wel erg hoog hebben. Zo vroeg hij voor een Jaguar XKR € 120,- (volgens AutoArt = +/- € 90,-) en voor een Koenigsegg CCX vroeg hij zelfs bijna € 200,-. Vind ik wel erg overdreven.
En de anderen hadden alleen wat mindere modellen.
Maar goed, dat is wat ik zag
- Maarten Mercedes
- Contacteer:
Weet iemand of er op de Mercedes-stand nog zwarte 1:18 SLSen te koop zijn?
Ik ga zaterdag, de allerlaatste RAIdag van dit jaar dus hoop dat er nog een paar over zijn
Ik ga zaterdag, de allerlaatste RAIdag van dit jaar dus hoop dat er nog een paar over zijn
- Audi-Exclusive
Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.
Ga zaterdag ook heen.
Bij Audi verkochten ze niks, de enige modellen stonden in kleine vitrines achterop de stand.
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Ik ga morgen, ik wil ook een model meenemen. Zal wel even kijken voor jullie!
Heb alvast geregeld dat ik een briefje heb dat ik morgen om half 12 weg mag op school.
Komen we ongeveer om 12:00 aan, precies als alles opengaat dus. Camera is opgeladen, ben er helemaal klaar voor en heb er ontzettende zin in!
Heb alvast geregeld dat ik een briefje heb dat ik morgen om half 12 weg mag op school.
Komen we ongeveer om 12:00 aan, precies als alles opengaat dus. Camera is opgeladen, ben er helemaal klaar voor en heb er ontzettende zin in!
voor bentley modellen moet je op de stand van Hessing zijn. Even lief vragen en je mooiste overhemd aantrekken, dan moet het lukkenAudi-Exclusive schreef:Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.

Matig uw kinderen, denk aan onze snelheid!
Haha, das altijd leuk.squadraminiatura schreef:Ja, dat was heel leuk, en je was natuurlijk heel herkenbaar met "mijn huismerk" op jouw shirtAutofan schreef: We hebben je idd gevonden.![]()
Nog meer bekenen gezien?
![]()
![]()
Vanuit modelautoland heb ik verder geen bekenden meer ontmoet helaas, echter wel veel mensen met belangstelling in het verzamelen van modelauto's.
Dit leidde stevast tot hele leuke gesprekken met mensen met leuke verzamelonderwerpen.
En uiteraard hebben we met de speciale NAMAC RAI-aanbieding weer veel van die mensen lid van de NAMAC kunnen maken![]()
Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta, en bij Peugeot in de nieuwe 508 SWn.a.v. wat leuke gesprekken op de stand.
Groeten,
Ferry

- Audi-Exclusive
Zal daar komen in mijn mooiste overhemdBasselijn schreef:voor bentley modellen moet je op de stand van Hessing zijn. Even lief vragen en je mooiste overhemd aantrekken, dan moet het lukkenAudi-Exclusive schreef:Weet iemand of er 1:18 modellen bij Audi en Bentley zijn?
Ga zaterdag ook heen.het enige wat ik bij Audi heb gezien waren idd drie modellen ergens achterop de stand, vraag me af of ze die ook verkopen
Bedankt voor de tip zal zaterdag eens kijken
" I like that it feels luxurious but also has quite a classic edge to it as well as a contemporary feel."
- freeroad
- Schaal: 1:50
- Contacteer:
Owh ik kon met mijn T-shirt korte mouwen en spijkerbroek naar binnen bij, Aston Martin, Ferrari, Hessing, Porsche, Supercar paddock en nog wat andere. Maakt niet uit wat je draagt. Heb heel véél foto's gemaakt, dus kan me lol op. Nog wat dames versierd bij Peugeot en Renault
(stonden toch echt de mooiere meiden)
@Maarten er stonden nog SLS'en in de vitrine, ik heb het even gevraagd en je kon ze gewoon nog kopen. Bij Audi kon je de modellen die achterin stonden ook kopen, modellen bij Ferrari waren niet te koop.
Jaguar had modellen achter staan, en bij Renault kon je het model alleen bestellen en dan werd het gratis thuisbezorgd bij aankoop daar.
Tip om binnen te komen op de stands is gewoon netjes praten enzovoort, en ook gewoon zeggen dat je een drukbezochte eigen site heb waarvoor je foto's maakt.
(zeg je dat je van Autogespot bent ofzo)
@Maarten er stonden nog SLS'en in de vitrine, ik heb het even gevraagd en je kon ze gewoon nog kopen. Bij Audi kon je de modellen die achterin stonden ook kopen, modellen bij Ferrari waren niet te koop.
Jaguar had modellen achter staan, en bij Renault kon je het model alleen bestellen en dan werd het gratis thuisbezorgd bij aankoop daar.
Tip om binnen te komen op de stands is gewoon netjes praten enzovoort, en ook gewoon zeggen dat je een drukbezochte eigen site heb waarvoor je foto's maakt.
(zeg je dat je van Autogespot bent ofzo)
-
rsh_scuderia
- Moderator
Dat gaat een zeer fijne proefrit wordensquadraminiatura schreef:
Na de pasen gaat deze jongen nog proefrijden bij Alfa Romeo in de Guilietta,
Groeten,
Ferry
- Maarten Mercedes
- Contacteer: