Aan deze kant is de deur nu helemaal afgewerkt, met de spiegel en 'tralies'.

De hele auto is in een donkergrijze kleur geschilderd, met op sommige plekken roestplekjes.
Ook de rode strepen heb ik er al op geschilderd, dit door middel van een spons, omdat de strepen op de filmauto ook niet strak zijn.

Frankenstein heeft nu zijn masker op en zijn pak is in dezelfde kleur grijs als de auto geschilderd. De rode strepen op de auto en op het pak zijn ook hetzelfde.

En de velgen heb ik het hart van geschilderd.
Rest nu nog om aan de andere kant ook de spiegel en de 'tralies' bij de deur te maken. Als laatste zullen er nog buizen aan de zijkant van de auto (onderkant) gemaakt worden en de 'uitlaten', die in verbinding staan met de tanks in het interieur, moeten nog gemaakt worden.
De mitrailleurs moet ik nog maken/kopen. Ik heb een link doorgekregen van Coolpapa, waar 1:18 mitrailleurs te koop worden aangeboden. Misschien kan ik deze wel kopen voor dit model. Het is op Ebay en ik moet dan met Paypal betalen, maar ik heb niet zo´n account. Kan dit ook op een andere manier? Of moet ik een creditcard laten maken. Volgens mij heb ik die niet namelijk..