Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
tsja. Dit is een discussiepunt. Hij staat in mijn prijsgidsje voor het astronomische bedrag van 250$, maar ervaring leert dat dat meer 20$ moet zijn. Vreemd, want het is een opvallende afwijking van de prijs in de Beckett die normaal toch klopt. Kortom: verwacht er niet teveel van.
2) (127) Jordan Ford 191 Bertrand Gachot #32, 7up, 1991 van Onyx
Die MGB heb ik ook nog ergens een in een doos, vol met zand van het spelen. Maar die is denk ik niet veel waard, is gewoon een speelgoedautootje denk ik... anders ga ik even de hele doos door .
De MGB specifiek weet ik niet meer die wagens van New-Ray leveren volgens mij inderdaad niet zoveel op, ik heb er zelf een Jaguar XJS v12 van die iig niet meer als 9 euro op zal brengen.
Ik denk dat je voor de Viper zo'n 10-12,50 euro zal krijgen. Die CLK-GTR heb ik nog niet zo vaak gezien, maar aangezien de spiegels ontbreken zal die niet zo veel (10-15 euro) opbrengen denk ik.
Gezocht: UT Models Porsche 911 (993) Turbo S + GT2 + Carrera RS
foto zou meer zeggen, maar als er niets aan mist, dan denk ik rond de 10 tot 20 euro. Zonder doos daalt een model al veel in waarde. Als ie beschadigd is ook nog eens minder waarde. Je zou hem op ebay kunnen zetten.
Ik heb hier 2 ongebouwde modellen van Starter in 1:43:
Volkswagen Golf II GTi - Rallye Monte Carlo 1987 model is van resin ( kunsthars ), metalen spaakvelgen, metalen rolkooi.
Volkswagen Golf II GTi Olivetti - Cote D' Ivoire - Safari 1987 Model is van resin, metalen velgen met resin 5-spaaks hart,
metalen rolkooi en metalen stootbumper.
Bij beide modellen zijn natuurlijk de decals er nog bij.
Wie weet wat hier de waarde van is???
Modellen zijn geheel ongebouwd, en als nieuw in doos.