Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb op de Autorai nog even bij BMW lifestyle geinformeerd naar de releasedatum van de M5 1:18. Ze hadden jammer genoeg geen flauw idee wanneer de eerste exemplaren naar Nederland komen(kan een week of een aantal maanden zijn).
Oftewel daar heb je geen hol aan.... Wat een vreemde gang van zaken. Had m sowieso in Nurnberg verwacht, maar de eerste foto's daar vandaan zijn geen feest voor BMW fans. Het enige wat je kunt doen is wachten, wachten en nog eens wachten.
BU schreef:Inderdaad, dat is echt een prachtige kleur
BMW M6 COUPE (E63) Indianaopolis Red
Is dat die kleur van het model toen de 1:1 werd geshowt (als jullie me begrijpen ), zo'n mooie rode kleur. Zoja, dan wordt het voor mij die kleur .
Hij is nog niet eens geshowed maar in Gevève zal hij vast wel in die kleur staan. Ik ga hem zien, jippie!!! Het is inderdaad trouwens de kleur van de persfoto's!!!
Kwam een aantal foto's tegen van de nieuwe BMW M5 E60 samen met de BMW 3 E90 1:43.
Op deze foto is ook de achterkant van de 3 serie 1:43 voor het eerst te zien. Ik vind het een mooi duo zo.... Moet alleen nog even wachten op de 1:18 modellen.
Vind de 5 serie beter geslaagd dan de 3 serie. Lijkt net of zie die op een blauwe maandag snel af hebben moet maken Maar verder zijn het leuke groepsfoto's
Ik vind het nog niet echt overtuigend, maar misschien als er mooiere foto's komen en in andere kleuren, piep ik wel anders.
Ben ik 100% met je eens. Het zal wel een mooi model zijn, maar de manier waarop hij gefotografeerd is valt hij tegen. Maar dat is per persoon verschillend.