Waarom ik Montoya liever zie vertrekken...

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:images.f1racing.net/large/51157.jpg

St.Paul , wat ben je stil !!! :lol:

Ik zet er geen foto bij maar bij deze heb je het balletje weer terug. Ron's gezicht sprak weer boekdelen. Zelfs in de SBS-studio beginnen ze nu te zeggen wat ik al vanaf het begin van het seizoen roep. :| Met alle respect maar als hij volgend jaar weer lachend in een Mclaren zit dan weet ik het niet meer. Ik zie Sato nog eerder terugkomen.

(Ik zal vast een reactie geven op het commentaar wat op deze opmerking komt anders moet ik weer inloggen: Alonso heeft laten zien hoe het moet. JPM had zijn trots moeten wegslikken en zich gewoon laten inhalen. Dat maakte verder helemaal niets uit behalve dat het de makkelijkste manier is om jezelf uit de problemen te houden.)
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
fish88
Schaal: 1:43

Bericht door fish88 »

dat verwacht je toch niet dat een achterblijver je zo aanrijd. montoya kon hier echt niet veel aan doen moest pizzonia maar niet op dat gedeelte inhalen er zijn veel betere plekken... echt gestoord dat iedereen weer montoya als schuldige aanwijst
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Moet dit onderwerp niet "Waarom ik Pizzonia liever zie vertrekken" heten.

Met alle respect, maar de heren commentatoren heb ik niet heel hoog zitten, dhr Mol trouwens in het bijzonder.
Jolly Club

Bericht door Jolly Club »

Kijkersvraag:

Ron's gezicht sprak weer boekdelen.

Waarom sprak Ron's gezicht boekdelen ?

a) Hij vond dat onze Colombiaanse vriend zich vergaloppeerde
b) Hij vond dat onze Braziliaanse vriend zich vergaloppeerde
c) Hij vond dat de Belgische regie zich vergaloppeerde
d) Het dringt eindelijk tot hem door dat McLaren méér nodig heeft dan 'dominant races' om één van beide titels te behalen.....

En kon meneer Dennis dit alles niet zien aankomen voordat hij Montoya contracteerde :eh: alternatieven genoeg binnen zijn eigen ploeg dacht ik zo.....

:think:

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
rsh_scuderia
Moderator

Duidelijk anntwoord B. :thump_up:
fish88

Bericht door fish88 »

rsh_scuderia schreef:Duidelijk anntwoord B. :thump_up:

idd wie van ons zal er geselecteerd worden voor die toyota avensis :mrgreen:

Toegevoegd na 9 minuten:

ron dennis geeft gelukkig ook pizzonia de schuld

Ron Dennis, Teambaas
"Beide rijders hebben een foutloze prestatie neergezet vandaag en daardoor zou het team het maximaal aantal punten verdienen. Kimi heeft zijn eerste overwinning behaald op een gedisciplineerde en gecontroleerde manier in zeer moeilijke omstandigheden. Juan-Pablo was het onschuldige slachtoffer van de fouten van andere mensen, maar dit doet niets aan zijn race die hij reed met teamspirit. We zijn natuurlijk tevreden met de 8 overwinningen uit de laatste 11 races. Zoals je wel kan raden, kijken we enorm uit naar Brazilië."
rsh_scuderia
Moderator

:dance:

Yeah! We kunnen de prijs ook verdelen met z'n 2-en natuurlijk! :thump_up:
Jos

Bericht door Jos »

fish88 schreef:dat verwacht je toch niet dat een achterblijver je zo aanrijd. montoya kon hier echt niet veel aan doen moest pizzonia maar niet op dat gedeelte inhalen er zijn veel betere plekken... echt gestoord dat iedereen weer montoya als schuldige aanwijst

heb jij beelden van de aanrijding zelf gezien dan??
Vincent

Bericht door Vincent »

Montoya zie ik graag bij McLaren, maar mochten ze hem tch buitenbonjouren dan zie ik graag De La Rosa in de plaats.
Zijn race in Bahrein zal'k niet snel vergeten... :)
Grab life by the horns.
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Jolly Club schreef:
St.Paul , wat ben je stil !!! :lol:

Ik ben altijd fan geweest van Berger. Maar blijkbaar vind Gerhard fan niet voldoende en zoekt hij naar een heldenstatus. :? :mrgreen: Ik kon het toch niet na laten dit ongemerkt voorbij te laten. Alleen is Berger misschien wat duidelijker dan mijn haan en kip verhaal. :lol:

Berger niet onder de indruk van Montoya

Volgens Gerhard Berger zal Montoya de eeuwige nummer twee blijven. Berger ziet hem nooit echt groot worden, omdat de Colombiaan in zijn ogen niet het 'killer instict' heeft, iets waar Raikkonen wel over beschikt.

"Raikkonen is erg goed," vertelde Berger aan het Italiaanse tijdschrift Autosprint. "Hij is een killer. In mijn ogen is Montoya dat niet. Hij is snel, maar maakt fouten. En grijpt zijn kansen niet. Daarom zal hij nooit de nummer één zijn, maar de eeuwige nummer twee."

Het hoge salaris van Raikkonen bij McLaren is volgens Berger compleet gerechtvaardigd. "Een jongen als hij moet rond de $20 miljoen krijgen," aldus de Oostenrijker.

Eeuweige nummer twee.... was het maar waar dan had Kimi nu misschien nog een beetje kans op de wdc titel. :roll:
117ayrton
Contacteer:

Bericht door 117ayrton »

:D ik heb niets tegen montoya,maar ik vermoed dat die eigenlijk liever fernando alonso de titel ziet pakken dan zijn eigen ploegmaat,en dat zou niet de eerste keer zijn dat zoiets gebeurd in het formule 1. :mrgreen:
http://117ayrton.mijnalbums.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
rsh_scuderia
Moderator

Gelukkig was Berger geen nummer 2 in het team van McLaren :roll:
fish88

Bericht door fish88 »

rsh_scuderia schreef:Gelukkig was Berger geen nummer 2 in het team van McLaren :roll:

haha idd hoor wie het zegt
St. Paul

Bericht door St. Paul »

rsh_scuderia schreef:Gelukkig was Berger geen nummer 2 in het team van McLaren :roll:

Precies als iemand het dus kan weten. :mrgreen:

Volgens mij wordt het wel mode om commentaar op JPM te geven. :eh:

Anderson: "Montoya maakt te veel fouten"

Volgens Gary Anderson is Juan-Pablo Montoya er nog niet klaar voor om serieus te strijden om de wereldtitel. De voormalig Jordan-ontwerper vindt dat Montoya nog te veel fouten maakt om wereldkampioen te worden. Ook de crash met Pizzonia in België is volgens Anderson enigszins Montoya's schuld.

"Hij rijdt nog wat onvolwassen", vindt Anderson. "Hij maakt nog te veel fouten om wereldkampioen te kunnen worden. Je moet als coureur goed op jezelf passen en elk risico uitsluiten. Montoya doet dat niet. De botsingen met Monteiro en Pizzonia zijn daar voorbeelden van. Hij lag tweemaal in een geweldige positie om Raikkonen te helpen, maar hij liet zich van de baan rijden door een achterblijver. Montoya sluit risico's niet uit, waardoor hij vaak pech heeft."

Hier ben ik het wel zwaar mee eens. Die aanrijdingen waren niet zijn schuld maar het creeren/in stand houden van de situatie die leidt tot de mogelijkheid wel. Dat zie je idd bij Kimi en Alonso niet gebeuren.
rsh_scuderia
Moderator

Zeker een punt!

Maar als je risico's uitsluit dan krijg je een Ralf Schumacher. En zeg me nou niet dat je dat wilt hebben.

Iemand die een auto er naast zet, af en toe iets raars doet is helemaal niet erg. Dat heet leuk, passie en een racer. En daarom zie ik liever Montoya blijven.

En als dat gezanik dat hij geen wereldkampioen zal worden. Nou en? Bij mijn weten zijn dat er eigenlijk maar een paar; Kimi, Fernando en Jenson
Plaats reactie