Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
DE 365GTB/4 is een mooi model. Inderdaad leuk om je detailleringskills op los te laten Ben al benieuwd hoe je dat gaat aanpakken. Tip: voordat je losbarst zoek eerst voldoende naslagwerk om het zo dicht mogelijk bij de 1;1 te houden
Je lijst is indrukwekkend. Dus jouw topic zal ik veel gaan bezoeken
jonnoT schreef:DE 365GTB/4 is een mooi model. Inderdaad leuk om je detailleringskills op los te laten Ben al benieuwd hoe je dat gaat aanpakken. Tip: voordat je losbarst zoek eerst voldoende naslagwerk om het zo dicht mogelijk bij de 1;1 te houden
Je lijst is indrukwekkend. Dus jouw topic zal ik veel gaan bezoeken
Ja dat heb ik al gedaan, 2 hier op het forum hebben de Daytona van Kyosho en die hebben me foto's gestuurd.
Ik wil het zo echt mogelijk maken ja, niet dat ik weer een fout maak, zoals kabels in het luchtfilter (van mijn Chevy Camaro ombouw )
Verander even je website in je profiel. De www-knop linkt nog naar de Freewebsite
Je nieuwe website ziet er goed uit. Je scrolt je wel een blauwe vinger Misschien een idee om clickable foto's te maken en zo door te verwijzen naar meer foto's van het model. Dat houd je pagina korter. Kijk maar is op mijn site (afdeling Mille Miglia) dan zie je wat ik bedoel
rudie20vt schreef:ik zeg een mooie skyline in jgtc uitmonstering
bingo
Goede foto's komen nog. Bij dit model moet natuurlijk ook de 350Z JGTC in dezelfde livery komen, dus weer een update aan mijn verlanglijstje. (heb die een keer laten lopen op een beurs in Houten, voor €30 )
bingo
Goede foto's komen nog. Bij dit model moet natuurlijk ook de 350Z JGTC in dezelfde livery komen, dus weer een update aan mijn verlanglijstje. (heb die een keer laten lopen op een beurs in Houten, voor €30 )
bingo
ik heb dus de beker
en 30 euro voor dat model is erg weinig.[/quote]
Ja daarom baal ik er ook zo van Dit model heb ik overigens voor 25 euro overgekocht