Ferrari10flrb schreef:Het is inmiddels duidelijk dat st paul een hele diepe haat koestert tegen Ferrari en Christian Albers is ook al geen vriend. Het spreekwoord als een rode lap op een ............. is in deze toch wel van toepassing. Ik heb daar zelf geen last van als het om Mc laren of bijv Porsche gaat heb zeker respect voor hun prestaties en autos. Vind de meeste F1 coureurs oojk niet echt persoonlijkheden maar om daar nu hele tirades over te gaan houden......Vlieg ook zeker niet mijn toetsenbord op wanneer men bij Mc laren bepaalde uitspraken doet. Verspilde tijd en moeite.
Ik eindig maar met het feit dat de statistieken en de objectieve cijfers voor zich moeten spreken.

Mclaren zul je er ook nauwelijks op pakken. En als die zeuren veroordeel ik het ook. Ron Dennis die dreigde Bernoldi's carriere te eindigen omdat hij in Monaco DC er niet voorbij liet sloeg bv helemaal nergens op. Daar sloeg Dennis de plank volledig mis en zette hij zich erg voor schut.
Ik respecteer pure prestaties ook. Alleen het gedrag er om heen niet. Als je een kampioenschap naar je toe probeert te trekken door bv vorig jaar te roepen dat Massa op Monza gehinderd werd... Waar ben je dan mee bezig? Als ze dat kampioenschap nog hadden gepakt daardoor zou het net zoveel voorstellen als een '94 voor Schumacher.
Jordan moest de F1 verlaten omdat Eddie het niet meer kon bolwerken. Maar Eddie moest ondertussen Ferrari nog steeds betalen terwijl die al 3 kampioenschappen (in jouw geval 4 zelfs gezien de waarde die je hecht aan de WCC) op rij hadden gewonnen incl bijbehorende premies. Maar als je daar wat over zegt is het betweterig gedrag, allerlei ongenuanceerde uitspraken, veronderstellingen als dit als zo en toen dit?

Geef zelf gewoon eens toe dat die hele regeling nergens meer op sloeg op dat moment ipv negeren. Een team als Jordan had een totaalbudget gelijk aan wat Ferrari jaarlijks aan transportkosten alleen al heeft. En toch moeten ze geld afstaan aan Ferrari...

En daar ben jij trots op? Mijn zegen heb je. Het is ook geen wonder dat Ferrarifans altijd maar puur naar de statistieken willen kijken, die geven dit gedrag niet aan namelijk.
Ron Dennis is de grootste vijand van FIA, heeft hij het waarschijnlijk zelf ook wel naar gemaakt, maar toch staat Mclaren al jaren tussen de topteams en hadden ze, zonder hulp van die Fia, Ferrari bijna op de knieën in die statistieken.

RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.