Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )
- MB 500 Sec Ronnie
- Schaal: 1:6
Re: Porsche collection van Timo911 ( 1/18 )
hele mooie aanwinst, deze Porsche 917 'Flower Power' racer
Ron

Ron

Heel mooi inderdaad; deze livery kan mij wel bekoren.
Gefeliciteerd met je aanwinst.
Groet Wolf.

Gefeliciteerd met je aanwinst.
Groet Wolf.
Mooie auto met prachtige livery 

- Powersprint
- Schaal: 1:18
Hele mooie livery op dit brute racebeest 

- FordMustangGT
Ik herhaal het ook maar: mooie livery, wat een bruut ding om te zien 

great collection
can you suggest the Porsche 930 Turbo from Norev and could you please make some detail-pics of it?

can you suggest the Porsche 930 Turbo from Norev and could you please make some detail-pics of it?
Bye
Faultier
Faultier
Mooie collectie heb je hier staan
iets om trots op te zijn

iets om trots op te zijn

32 blz genoten.
Wat een mooie Porsche collectie
Wat een mooie Porsche collectie

Website about motorsport
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
http://www.Motorsportpassion.net
Blog
http://motorsportpassion.vazily.be/#home
die Porsche collectie is echt super vet en ik vind die laaste erg mooi met deze livery.
Het is weer een hele tijd geleden dat ik nog eens iets gepost heb op dit forum.
Er zijn ook niet al te veel modelletjes meer bijgekomen.
Binnenkort zal ik er wel enkele foto's van nemen en die dan eens uploaden..
Het zijn de volgende:
- Porsche 911 Carrera Targa 1983 ( Minichamps )
- Porsche 911 Turbo 3,3 Targa 1978 ( Norev )
- Porsche 911 (997) Carrera 4S Coupe Facelift 2008 (Norev)
- Porsche 911 Carrera RS 3,0 1974 (Spark)
De nieuwe Boxster , Boxster S en Cayman S ga ik ook nog wel aanschaffen en de Panamera Turbo mag ook niet mankeren.
De Porsche 911 Ruf CTR Yellow Bird 1987 van Spark heb ik besteld dus daar wacht ik nu nog op.
De andere Spark-Porsches ga ik niet kopen omdat Spark me eigenlijk zwaar tegenvalt van afwerking , zeker voor die prijs..
Er zijn ook niet al te veel modelletjes meer bijgekomen.
Binnenkort zal ik er wel enkele foto's van nemen en die dan eens uploaden..
Het zijn de volgende:
- Porsche 911 Carrera Targa 1983 ( Minichamps )
- Porsche 911 Turbo 3,3 Targa 1978 ( Norev )
- Porsche 911 (997) Carrera 4S Coupe Facelift 2008 (Norev)
- Porsche 911 Carrera RS 3,0 1974 (Spark)
De nieuwe Boxster , Boxster S en Cayman S ga ik ook nog wel aanschaffen en de Panamera Turbo mag ook niet mankeren.
De Porsche 911 Ruf CTR Yellow Bird 1987 van Spark heb ik besteld dus daar wacht ik nu nog op.
De andere Spark-Porsches ga ik niet kopen omdat Spark me eigenlijk zwaar tegenvalt van afwerking , zeker voor die prijs..
- Mr. Dj M.
Zo dat zijn mooi nieuwigheden! Mooie kleurencombinatie heb je gekozen voor de Spark Porsche, geen goedkoop model maar wel erg mooi!
De 4S van Norev is ook erg leuk, vooral de uitvoering met de striping enzo, erg leuk dat ze dit maken!
De 911 van Minichamps is ook erg mooi, een model wat Minichamps erg netjes deed en ook hier wederom een super kleuncombinatie en een mooie lakkleur die zowel op oud als nieuw past. Helemaal super! en ja een Targa, daar maak je mij blij mee
De 4S van Norev is ook erg leuk, vooral de uitvoering met de striping enzo, erg leuk dat ze dit maken!
De 911 van Minichamps is ook erg mooi, een model wat Minichamps erg netjes deed en ook hier wederom een super kleuncombinatie en een mooie lakkleur die zowel op oud als nieuw past. Helemaal super! en ja een Targa, daar maak je mij blij mee

Wow, schitterende aanwinsten! Als Minichamps de targa ook in het rood zou uitbrengen, zou die hier meteen staan... ik heb de rest namelijk ook in het rood.
@ Mr. Dj M. : ik ben ook een fan van de Targa modellen :p en normaal koop ik de nieuwe modellen als dealer-editie van Porsche zelf, maar bij deze heb ik daar een uitzondering voor gemaakt, een zwarte 4S met striping vind ik knap en eens wat anders.
@ Tom : ik heb wat spijt dat ik de Coupe en Cabrio persé direct wou hebben en ze daarom in het rood al had gekocht, achteraf zijn ze in het zwart ( Coupe ) en in het wit ( Cabrio ) uitgebracht en die vind ik eigelijk wel knapper en zou ik liever hebben. Toch minstens 1tje wil ik verwisselen als ik daar de mogelijkheid toe heb.. Het is idd ofwel allemaal in het rood , of alle drie verschillende kleuren.
@ Tom : ik heb wat spijt dat ik de Coupe en Cabrio persé direct wou hebben en ze daarom in het rood al had gekocht, achteraf zijn ze in het zwart ( Coupe ) en in het wit ( Cabrio ) uitgebracht en die vind ik eigelijk wel knapper en zou ik liever hebben. Toch minstens 1tje wil ik verwisselen als ik daar de mogelijkheid toe heb.. Het is idd ofwel allemaal in het rood , of alle drie verschillende kleuren.