Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bamies schreef:Valt me op dat de exoto's af en toe wel hele rare bedrading in de motor hebben zitten. Wat is bijvoorbeeld die dunne rode slang die helemaal van links naar rechts van de motor loopt?
Is dit wel natuurgetrouw nagemaakt of doen ze af en toe maar wat?
Jammer van de schade, verder een top model
Was me nog niet opgevallen, maar ik denk dat de rode slang verkeerd zit. Aan de rechterkant loopt ie van de turbo naar de voorkant van het blok. Links eindigt ie in het niets ergens bovenop/achteraan. Denk dat ie los is geraakt
Goeiendag zeg ik heb de foto's even lekker lang bekeken, maar wat is dit ongelooflijk mooi zeg de details zijn gewoon super, daar kan BBR echt nog wel wat van leren !!! Maar je hebt hier wederom een topstuk in je toch al hele mooie collectie
Die motor is een kunstwerk op zichzelf! De auto er om heen maakt het nog net iets mooier .Heeft u nog last gehad van douanekosten of iets dergelijks, zo'n exoto zal toch wel gecontroleerd worden?
Ik heb hem net ook binnen (samen met mn 2 V8 Supercars die UPS ook bezorgde ), gelukkig geen controle gehad
Echt een topmodel, ook al klopt ie niet helamaal 100% met de echte, hij ligt lekker laag op de grond, alle lossen delen sluiten goed aan en de airjacks (nu veergeladen) zijn een leuke toevoeging
Wel jammer dat er niet zo'n plaatje aan de onderkant bij de motor zit wat eraf kan zodat je meer zicht hebt zoals bij de Sauber C9.
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)