Nick's 1:18 verzameling. Ik stop ermee, bedankt iedereen!
Re: Nick's 1:18 p.32 update Fast and the Furious Supra
Mooi model, jammer dat de velgen niet helemaal overeen komen. Verder een must natuurlijk! 

Bedankt voor de leuke reacties allemaal! 

“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
De 1:18 teller staat nu op:
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Eigenlijk origineel veel mooier, maar door zijn uitvoering toch wel een van de gekende Supra's ooit.
Leuke aanwinst!
Leuke aanwinst!

- alain_1978
- Schaal: 1:18
Het is niet mijn favoriete Supra (ben niet zo voor die F&F veranderingen aan de buitenzijde) maar het is idd waar dat deze wagen een begrip geworden is.
Ik heb hier ook nog een Supra staan van Jada Toys die een Veilside bodykit heeft. Ik zou hem graag verbouwen met andere velgen en zo. Zal een projectje voor dit jaar worden denk ik.
In elk geval een hele mooie aanwinst hier waar ze soms al zeer veel geld voor durven vragen. Koester hem maar!
Ik heb hier ook nog een Supra staan van Jada Toys die een Veilside bodykit heeft. Ik zou hem graag verbouwen met andere velgen en zo. Zal een projectje voor dit jaar worden denk ik.
In elk geval een hele mooie aanwinst hier waar ze soms al zeer veel geld voor durven vragen. Koester hem maar!

James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Bedankt voor de leuke reacties 
Hier een paar foto's van mijn andere hobby, horloges verzamelen, in combinatie met de modelverzamel hobby
De MIG-15 fighterjet icm 2 verschillende Russische Vostok Komandirskie horloges uit begin jaren 90. Helaas net van na de sovjet periode.. Maar toch nog mooi.
Staan erg mooi icm het vliegtuig vond ik

[/URL]

Ik vond deze combinatie wel leuk en goed passen, maar ben geen top fotograaf. Dus niet té kritisch kijken
maar wat tips en tricks, mbt de positie belichting of wat dan ook, zijn altijd welkom.
De camera die ik gebruik is een Fujifilm FinePix S1800. Geen super dure spiegelreflex met speciale macrostand oid voor mij.. Maar het is in ieder geval wel beter dan m'n telefoon (:D

Hier een paar foto's van mijn andere hobby, horloges verzamelen, in combinatie met de modelverzamel hobby

De MIG-15 fighterjet icm 2 verschillende Russische Vostok Komandirskie horloges uit begin jaren 90. Helaas net van na de sovjet periode.. Maar toch nog mooi.
Staan erg mooi icm het vliegtuig vond ik

Ik vond deze combinatie wel leuk en goed passen, maar ben geen top fotograaf. Dus niet té kritisch kijken

De camera die ik gebruik is een Fujifilm FinePix S1800. Geen super dure spiegelreflex met speciale macrostand oid voor mij.. Maar het is in ieder geval wel beter dan m'n telefoon (:D
“When everything seem to be going against you, remember that the airplane takes off against the wind, not with it ....”
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

Re: Nick's 1:18 p.33 foto's MIG-15 icm horloges
Mooie foto's met leuke onderwerpen.
Mechanische horloges doen het altijd goed in combinatie met een andere hobby.

Naast modelauto's zijn er ook horloges met name een serie mechanische chrono's uit de jaren 70 en dan 1 specifieke serie.
Het gaat dan om de serie 6138 van Seiko.

met vriendelijke groet,
Aad

Naast modelauto's zijn er ook horloges met name een serie mechanische chrono's uit de jaren 70 en dan 1 specifieke serie.

met vriendelijke groet,
Aad
Ehh... Modelautoforum??
Leuke verzameling hoor, maar hoort toch in een andere categorie
De MIG is wel cool trouwens.

Mijn collectie is hier te zien: http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=13994
Dankje, de MIG is ook erg gaaf, wel groot..... maar erg gaaf!chris001 schreef:Ehh... Modelautoforum??Leuke verzameling hoor, maar hoort toch in een andere categorie
De MIG is wel cool trouwens.

Nou, dat andere categorie valt eigenlijk wel mee, gezien de modelvliegtuigen en modelmotoren ook geaccepteerd worden hier. Dit is gewoon een modelvliegtuig icm een goed bijpassend iets. Soms wordt er bij een model een ander model naast gezet, soms een dvd-hoes (bij filmauto's oid) of een pen of wat dan ook, en in dit geval dus een horloge. Gaat dus prima

Dankje! Ook mooie foto's heb jij! Prachtige horloges die echt super matchen met de modellen ernaast! Erg gaaf!AadA schreef:Mooie foto's met leuke onderwerpen.
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-WPAWD4XA-D.jpg/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-GTUGEXHM-D.jpg/img]
[img]http://www.mijnalbum.nl/Foto-S7CAZUTZ-D.jpg/img]
met vriendelijke groet,
Aad
- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

- Mr. Dj M.
Leuke foto serie 

Bedankt voor de leuke reactie!Mr. Dj M. schreef:Leuke foto serie
En dan weer eens een update. Het is al een tijdje terug, maar dat maakt de nieuwe modellen voor mij eigenlijk veel leuker. Het is dan eindelijk weer eens een gaaf model die je binnen krijgt ipv een impulsaankoop oid die ik toch af en toe wel deed

Maargoed, het aangekochte model is er een die ik al een tijdje wilde hebben, maar je niet heel erg veel voorbij ziet komen. Het is een Dauer EB110 Supersport. Gemaakt door Maisto, en ik moet zeggen dat Maisto het model een stuk beter en mooier heeft gemaakt dan Bburago met de 'gewone' EB110.
Hier de foto's:

Foto van het logo van de Dauer

Geen super foto, maar het logo is (lijkt?) ook niet helemaal super mooi geprint.. Is ook al enkele jaartjes oud

Het motorblok

En het blok van de Bugatti EB110 (bburago) vs de Dauer EB110 Ss (maisto)

Het interieur, is helaas door de jaren heen wat verkleurd maargoed..
Ook duidelijk zichtbaar (o.a. door het scherm in de middenconsole) dat Dauer de EB110 wat heeft gemoderniseerd.

Ook de velgen zijn moderner, zijn overigens dezelfde velgen als een Bugatti EB110 Supersport, dus is niet speciaal Dauer.
En de Bugatti vs de Dauer

Foto van mijn 3-tal EB110's. Bij de zwarte was ik enkele maanden tot een jaar ofzo terug begonnen met een poging doen tot ombouw naar een Supersport, maar doordat ik de juiste velgen nergens kon vinden is daar niks meer van gekomen..

Laat maar horen wat jullie ervan vinden

Dit model brengt het totaal overigens weer een stapje dichter bij de 100.. De teller staat momenteel op 99 stuks.. Dus bijna de magische grens van 100 modellen!

Bedankt voor het kijken en de reacties alvast

- Henry Ford
102 auto's
- Henry Ford
102 auto's

- TestaRossa
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Re: Nick's 1:18 p.33 update Dauer EB110
Strak model
De EB110 is van zichzelf al een prachtige wagen natuurlijk

De EB110 is van zichzelf al een prachtige wagen natuurlijk

#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
Blijft een van mijn favorite Bugatties, de EB110. 

Blijft een mooie wagen! als is het 'maar' Bburago.

- aficionado
Moet wel iets bijzonders zijn modelauto nummer 100 hoor!
Uhm een Audi 100
of een Jaguar SS 100
Uhm een Audi 100