Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tim schreef:Leuke updeet.
Wanneer komen de 1:24 NASCAR modellen?
probeer eerst zijn f1 wagens enz compleet te krijgen (Die Indy 500 is niet bepaald een f1 wagen, maar voor dat aanbod kon ik hem niet laten staan). Maar daarna staan ze op mijn lijstje . De teller van te kopen NASCAR modellen staat al op 4 ben benieuwd hoeveel er nog bij moeten komen
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Hier mijn eerste NASCAR wagentje, en omdat het de eerste is ook maar direct voor de elite versie gekozen (voor dezelfde prijs als een normale versie).
Je kan duidelijk zien dat dit gemaakt word door het moedermerk van minichamps want de kwaliteit is fenomenaal . Gelukkig hebben ze in tegenstelling tot Minichamps geen vertraging want de wagens zijn al uit terwijl de eerste races nog aan de gang zijn . Ik laat de foto's maar voor zich spreken.
Action Performance Elite 1:24 Dodge Charger Texaco Havoline Dodge Juan Pablo Montoya 2007
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."