Welke wagen moet volgens jou geproduceerd worden?
- DerPolizist
Re: Welke wagen moet volgens jou geproduceerd worden?
Een BMW 5-serie (de E39) in schaal 1:18. De 1:24's heb ik al.
- Martini Racing
- Contacteer:
*De Alfa BAT's in 1/18
*Delage 1/18 (de Aerocoupe en de D6 die lemans won)
*Delahaye1/18 (165 cabriolet
)
*Kyosho moet een gele 1/18 gto uitbrengen
*Alfa Romeo 12C 1/18
*Delage 1/18 (de Aerocoupe en de D6 die lemans won)
*Delahaye1/18 (165 cabriolet

*Kyosho moet een gele 1/18 gto uitbrengen
*Alfa Romeo 12C 1/18
- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Mijn grootste "wens" qua modellen is inmiddels al wel vervult (de Tf he
), ik heb nu geen auto meer die ik echt persee moet hebben! Wel zou ik het leuk vinden als er Saabs en Volvo's in 1:18 zouden komen. De Powco serie doet hierin natuurlijk iets maar jah het is het net niet helemaal, Autoart gaat echter de 850 maken dus dat is wel top natuurlijk
.
Verder zou ik wel graag een Ypsilon en de nieuwe Delta van Autoart in 1:18 zien en verwacht ik dat Autoart snel de uitspraak terug gaat trekken over het niet interessant vinden van het produceren van de nieuwste Mitsubishi EVO en Subaru WRX STI Impreza. Die laatste opmerking kan ik namelijk niet vatten aangezien dit zulke populaire auto's zijn die tevens qua prijzen tweedehands niet misselijk worden....
Ook vraag ik verder nog extra aandacht aan de aangekondigde 1:18 Skoda modellen. Die zie ik graag allemaal verschijnen, maar met het verstrijken van de tijd krijg je altijd twijfels....
Ook zouden er wel een Seat's een beetje meer aandacht mogen verdienen en zou een Cupra model niet misstaan. Een Leon WTCC met livery wil ik nog wel eens aanschaffen, maar die 1:18 modellen zijn gewoon niet goed geprijst. Guiloy leek dood na al die jaren geen productie en ruim 2 jaar de Leon aankondigen. Toch zijn ze toen wel met meer "nieuwe" modellen gekomen. Vreemde alleen is dat het slechts om een zeer klein aantal verschillende carosseriën gaat en de helft 20 jaar oud is met andere livery! Er zijn eigenlijk maar twee nieuwe mallen gemaakt (De Leon WTCC en de BMW WTCC)
, beide net onder Solido niveau maar wel voor ruim 50 euro en de Leon zonder livery werd uiteindelijk dus nog de WTCC body ook...

Verder zou ik wel graag een Ypsilon en de nieuwe Delta van Autoart in 1:18 zien en verwacht ik dat Autoart snel de uitspraak terug gaat trekken over het niet interessant vinden van het produceren van de nieuwste Mitsubishi EVO en Subaru WRX STI Impreza. Die laatste opmerking kan ik namelijk niet vatten aangezien dit zulke populaire auto's zijn die tevens qua prijzen tweedehands niet misselijk worden....
Ook vraag ik verder nog extra aandacht aan de aangekondigde 1:18 Skoda modellen. Die zie ik graag allemaal verschijnen, maar met het verstrijken van de tijd krijg je altijd twijfels....
Ook zouden er wel een Seat's een beetje meer aandacht mogen verdienen en zou een Cupra model niet misstaan. Een Leon WTCC met livery wil ik nog wel eens aanschaffen, maar die 1:18 modellen zijn gewoon niet goed geprijst. Guiloy leek dood na al die jaren geen productie en ruim 2 jaar de Leon aankondigen. Toch zijn ze toen wel met meer "nieuwe" modellen gekomen. Vreemde alleen is dat het slechts om een zeer klein aantal verschillende carosseriën gaat en de helft 20 jaar oud is met andere livery! Er zijn eigenlijk maar twee nieuwe mallen gemaakt (De Leon WTCC en de BMW WTCC)

- MartinBond
- Contacteer:
Persoonlijk zit ik sinds de AutoArt Bond collection te wachten op deze in 1/18:

en als het even kan:
het liefst zó

en als het even kan:
het liefst zó

- mercedes fan

AA heeft hem onlangs vaag aangekondigt, met de nadruk op vaag

"Nothing is too beautiful, nothing is too expensive" - Ettore Bugatti 

en dan in 1:43

- MartinBond
- Contacteer:
Als degene wie de Licensie heeft voor de (Bond) DBS nou eens van z'n luie reet af komt en een schiterend model maakt, dan is er in ieder geval één DBS 1/18. (behalve de CR versie van ERTL, welke ook schaars is

Een Citroën C5 in 1:18 zou ik wel mooi vinden. Voor zoverik weet, zijn die er niet. 

- MartinBond
- Contacteer:
Dan wél graag de gefacelift-te C5Bossinkje schreef:Een Citroën C5 in 1:18 zou ik wel mooi vinden. Voor zoverik weet, zijn die er niet.

Ja inderdaad, maar voor mij hoeft het niet beslist een bond uitvoering te zijn. en deze ook.(E39 M5)MartinBond schreef:Persoonlijk zit ik sinds de AutoArt Bond collection te wachten op deze in 1/18:
en als het even kan:
het liefst zó![]()
![]()

en nu we toch bezig zijn:

al wordt deze lastig in 1:18 heb ik begrepen

Dat maakt mij niets uit, welke van de 3 phases.MartinBond schreef:Dan wél graag de gefacelift-te C5Bossinkje schreef:Een Citroën C5 in 1:18 zou ik wel mooi vinden. Voor zoverik weet, zijn die er niet.

- Jaap
- Contacteer:
Audi A4 DTM 1:18

Toyota Celica GT Four WRC 1:18

Toyota Celica GT Four WRC 1:18
De Ford Forty Nine Cabrio in 1:18
En het liefst van AA please

1:18 Verzamelaar
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Volkswagen Golf MK2 & MK4 1:1
Hahahaa.wousmous schreef:FIAT MULTIPLA, kan ik m in de FIK zetten