Zo, dat heeft even geduurd, maar ik heb weer een aanwinst te melden.
Ferrari 360 Challenge Stradale
Wederom een Ferrari, namelijk de straatvariant van de racevariant van de 360 modena...

De Challenge Stradale dus. Voor mij persoonlijk een van de mooiste Ferrari's ooit. De aangepaste aerodynamica zorgt ervoor dat de lijnen van de modena nog vloeiender worden en de BBS velgen zijn ook zeer speciaal. Maar het mooiste van deze wagen is het geluid!
De foto's zijn gemaakt in een speciaal geknutselde foto doos, waardoor er een stuk minder reflecties te zien zijn. De constructie hiervan alsook het maken van de kadertjes heeft me verne*kte veel tijd gekost, dus: You'd better like 'em!
Het model zelf is trouwens een van de slechtste hotwheels die ik ooit gezien heb, aan de voorkant is het echt een zooitje en de streep bestaat uit een zeer grove sticker. Verder snap ik niet dat ze wel de moeite nemen om het paardje op de benzinedop weer te geven, maar dan niet het challenge stradale logo op de achterkant kunnen plaatsen.
Maargoed, ik was me van de tekortkomingen bewust en ik ben van plan ze aan te gaan pakken en het model te ontdoen van de streep en een andere kleur te geven. Hopelijk hierover voor 2010 meer...