Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Heb je een mooie foto gemaakt van een modelauto uit je eigen verzameling? Plaats hem hier!
Uiteraard kun je hier ook al je vragen en tips kwijt over het fotograferen van modelauto's.
In het kort: hoe, waar en waarmee worden jou foto's gemaakt.
Het is al weer een tijdje geleden (paar maanden) maar toen heb ik in Utrecht op een indrustrieterrein een SLR Stirling Moss gezien.
Geen foto's, ik zag hem ook maar 5 sec
Het begrip SUPERCAR wordt door je wel heel erg ver uitgerekt Daarom wat meer begrip ondersteunende plaat je om je geheugen op te frissen wat een supercar is.
Ik ben dit jaar voor het eerst naar het Concours d'Elegance op Paleis het Loo geweest. Het is echt aan te raden er heen te gaan. Er hangt een leuke sfeer en alle auto's staan in de open lucht dus je kan er mooie foto's maken.
Ik heb even een greep genomen uit de supercars die ik heb gefotografeerd. Ik heb trouwens niet mijn eigen cameraatje gebruikt maar een Nikon D90
Nieuwste:
1/18 AUDI R8 LMS 2014 24u Spa Spark
1/18 Aston Martin V12 GTE 2013 24u Le Mans Spark
1/18 Porsche GT3 RS 4.0 Black AUTOart
1/18 BMW 1M Valencia Orange GT Spirit