Toch even een kleine update. Wederom een Lambo, de Murcielago in Balloon White. Ooit gehad en altijd spijt gehad dat ik deze verkocht had. Kon deze voor weinig kopen, wel eens waar zonder spiegels, maar ja, die prijs was er ook naar. Krijg ik een mail van die verkoper dat ie per stom toeval de spiegels had gevonden en deze in het pakket in de doos had gestopt...

Ik blij!!!!
Eenmaal aangekomen bleek het niet zo makkelijk om de spiegels er zomaar op te plakken, dus hele kleine schroefjes gebruikt en zit nu erg stevig. Ook de scharnierdeuren meteen aangepakt. Deze bleven maar tot de helft open staan, veren gebogen en nu blijven ze helemaal open staan als deze geopent worden. Verder de achterlichten
gesmoked, gewoon omdat ik dat veel mooier vindt en dat deze toch niet echt realistisch zijn weergegeven door AA (geen diepte) Je ziet het ook bij Amerikaanse getunede modellen die donkere achterlichten.

Veel detail verschillen met de zwarte, is waarschijnlijk eerder gebouwde model. De Balloon White is mooier, maar die ik ooit verkocht had was nog gedetaileerder, deze had ook nog gaas voor, achter, zijkant...waar ze hier een plastiek gedrukt rooster gebruiken...