Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Fraai hoor deze FF, de kleur wit staat hem zeker goed, al twijvel ik ook een beetje over het interieur. Desalnietemin heeft Elite weer een knap model neergezet
Mooie update, van deze witte FF. Staat zeker goed die witte kleur Verder de beginnende pagina's even doorgelezen en bezichtigd, en daar staan mooie modellen bij, vooral die Aston Martin! Ga zeker nog eens verder kijken bij je overige pagina's.
Vroeger had ik op mijn jongenskamertje 3 kleine posters van 3 supercars uit die tijd: De Porsche 959, de Ferrari F40 en de Lanborghini Countach.
Hel leek mu nu wel leuk om die 3 nu als model te hebben, de Porsche (autoart) en de Ferrari (kyosho) had ik al en nu is daar de Lamborhini van Kyosho bij gekomen .
hier de 3 pin-ups bij elkaar
En gister was ik onderweg en moest ik tanken bij een klein benzinestationnetje en daar stond een Alfa 8C Competizione van Welly voor 2 tientjes, te leuk om te laten staan dus .
Ik had hem al van Bburago, maar ik had liever de rode en die kon ik toen niet meer krijgen. Er zijn nogal wat verschillen tussen die 2, het eerst wat opvalt is dat de Welly langer en een tikkie breder is en dat Welly ipv chrome accenten zilverkleurige heeft. (de waarheid zal wel ergens in het midden liggen... )
Mooie aanwinst, ik heb zelf inmiddels ook deze 3 iconen aangeschaft van betere kwaliteit i.p.v. de Bburago versies van jaren geleden ( ik heb ze nog steeds staan ). Countach in het rood ziet er ook goed uit, probleem met de gele is meer de kleur van dichtbij, op foto's is het goed, maar van dichtbij blijft het toch een moeilijke kleur voor modelbouwers.