Bedankt voor de leuke reacties!
Iedere keer als ik het model zie staan in m'n kast blijft ik hem gewoon geweldig vinden door alle features en dergelijke. Dat model is zeker waar voor z'n geld!
Vandaag was de postbode er met modelauto 101 alweer..
Het is een versie van een model die ik al had, het gaat namelijk om de General Lee uit The Dukes of Hazzard van ERTL. Alleen deze keer betreft het de race-day versie. Dus de versie waarbij de voorkant nog in de primer staat, de vlag en de zwarte letters nog niet helemaal af zijn en de deuren wel open kunnen.
Ik had het model gekocht met de wetenschap dat er een klein krasje op de motorkap zat, die is echter iets groter dan ik had verwacht aan de hand van de foto's maar dat is dus meer mijn schuld. Inschattingsfoutje. Ook zag ik op de foto's dat hij enigszins vies was.... Nou ik kan je zeggen, dit model is het bewijs dat er ALTIJD gepoetst moet worden.. Jezus wat is die goor zeg

Ik heb er dus maar wat foto's van gemaakt voor het poetsen en na het poetsen. Dit is ook de eerste keer dat ik een modelauto zo erg heb gepoetst. Geheel gedemonteerd, en vervolgens onder de kraan met een tandenborstel afgewassen.. Uiteraard niet hard duwen en geen harde straal, maar gewoon rustig poetsen. En langzaam maar zeker werd het weer een plaatje om naar te kijken!
Het zijn misschien wat veel foto's, maar ik wilde toch ook de viezigheid nog laten zien en zeker het resultaat!
Hier dan de foto's:
Voor het poetsen:

Het gore interieur lijkt zo nog wel mee te vallen..

Of toch niet.....

Overal aangekoekt vuil

Gedemonteerd valt het gore interieur nog erger op.
En dan de foto's van na het poetsen.
Hier nog uit elkaar:

Het glimt weer mooi

En de auto zit weer in elkaar!
En nog wat foto's icm z'n broertje.
Al met al ben ik zeer tevreden met m'n nieuwste aanwinst, hij was wat vies, maar is nu werkelijk weer prachtig!
Alvast bedankt voor jullie reacties