Hans -> I'm back baby!

Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Ferrari10flrb
Schaal: 1:43
Contacteer:

AB/Red Line

Bericht door Ferrari10flrb »

Diciotto schreef:Ondanks de kleine verschillen zijn dit schitterende wagens.
Knappe updates :clap: !
Idd kleine verschillen, waar praten we over :wink: Lijkt wel of we over de maten van vrouwen praten 8) :)

Toch blijf ik het een interessante discussie vinden. Zou ook graag eens willen praten met de eindverantwoordelijken van de desbetreffende fabrikanten.
jonnoT
Schaal: 1:87

Bericht door jonnoT »

gave bak, hoor . :worshippy: Leuk om die verschillen te zien en dat bij zulke dure merken. 8)
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

ik vind het ook zeer interessant. Geen van de drie producten gebruikt dezelfde mal voor het maken van Maranello's. Bij Redline en bijvoorbeeld Auto Barn lijkt me dat overduidelijk. Het verschil tussen de BBR en de Auto Barn is echter wat kleiner, maar ook daar is wel verschil te bespeuren.

Ik ben ook benieuwd wie nou waar in de fout is gegaan. Persoonlijk zou ik als Igol/Force One team geen genoegen nemen met een dergelijk product. Het is gewoon niet anatomisch correct (dacht ik geef er nog even een extra vrouwen-zwaai aan :D ).

Toch hebben de verschillende fabrikanten ook verschillende modellen in hun gamma en daardoor kun je, wanneer je... naja alles wilt, het niet bij een enkele fabrikant houden. Dat geeft ook niet, het is zelfs wel leuk. Alle drie de fabrikanten hebben hun eigen manier van werken en naar mijn mening elk hun eigen charme.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
ViperArry

Bericht door ViperArry »

Hans,

Denk dat je helemaal gelijk hebt...
Al denk ik niet dat Igol/Force One team ook maar iets te zeggen heeft over de correctheid van het model.

Vaak worden de liveries door de licensor bepaald, en een enkele keer direct door het team geleverd.
Het scheelt de licensor niets hoe een model er qua livery uitziet.... zolang ze de gelden van de rechten maar ontvangen.
Igol/Force One mag dan meestal blij zijn dat ze uberhaupt als model verschijnen.

Beetje zwart-wit, maar de verhoudingen liggen vaak zo, fabrikant en licensor bepalen alles. Team moet mazzel hebben.
ferrariboy
Contacteer:

Bericht door ferrariboy »

heb me overlaatst ook die igol versie aan geschaft maar die redbull is precies wel nog een stuk knapper :drool:
Ferrari is the best ( bekijk ook eens http://www.freewebs.com/ferrariboy )
Frans
Contacteer:

Bericht door Frans »

Mooie wagens :thump_up:
Afbeelding

Forza Ferrari
Ferrari10flrb
Contacteer:

Re: AB/Red Line

Ferrari10flrb schreef:[..]

Idd kleine verschillen, waar praten we over :wink: Lijkt wel of we over de maten van vrouwen praten 8) :)

Toch blijf ik het een interessante discussie vinden. Zou ook graag eens willen praten met de eindverantwoordelijken van de desbetreffende fabrikanten.

Bijdeze nog even een aanvulling in de discussie:

Afbeelding
Afbeelding

Van links naar rechts: BBR (11), AB (88 ), Red Line (2)
hanzjepanzje

Bericht door hanzjepanzje »

Hallo allemaal,

Hierbij kondig ik een voorlopige verzamelstop/drastische mindering aan. Vanwege de wens van een vriend van me en ik om samen een reclamebureau te beginnen, moet ik alles op alles zetten om z.s.m. geld te sparen voor mijn eigen woning. Hierdoor wordt het vrij moeilijk om door te gaan met modellen kopen op het tempo dat ik gewend ben. Ik zal hier en daar nog wel eens een Ferrari weghalen, maar dat zal, in ieder geval de komende maanden tot jaar alles zijn.
Groeten, Hans

--

F93a Alesi, F575GTC Kyosho
Diciotto

Bericht door Diciotto »

Succes !
Afbeelding Collectie Porsche in 1/43
Ferrari10flrb
Contacteer:

Verzamelstop

Meen je dat nou :?: :cry: :cry: Zal je updates in ieder geval wel missen hoor :!: :!: Want die waren altijd erg mooi.

Zal proberen je eer hoog te houden op Ferrari gebied. (alhoewel ik de komende 2 maanden wel even wat rustig aan doe, zit alweer op 20 modelen) :doh:

Succes in ieder geval met de start van je reclamebureau. :!:
vivado ferrari collection
Contacteer:

Bericht door vivado ferrari collection »

Goed en slecht nieuws! Maar wel een mooie ambitie! Succes met het bedrijf! :thump_up:
The Red Dream

Bericht door The Red Dream »

In ieder geval veel succes met het reclamebureau en wie weet als dit in de toekomst naar wensen verloopt, dan komen die mooie updates weer.

Zal veel tijd in gaan zitten met het reclamebureau, maar ik hoop, dat je straks toch nog eens af en toe langs wipt op het forum.

Nogmaals: Veel succes :thump_up:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Joh zie het als een tijdelijke stop, nu even investeren in je toekomst en dan kan je weer op je hobby storten. :thump_up: succes :!:
tom

Bericht door tom »

Nog iemand uit de reklamewereld met een verzamelstop, jouw aanleiding is alleen wat postitiever... succes met het starten van je bedrijf en hopelijk kun je snel weer verder met verzamelen.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Hoe raar dat ook klinkt; maar het klinkt goed Hans :thump_up:

Als je met deze stap een leuk en goed bedrijf kan opzetten heb je immers straks meer mogelijkheden voor een verzameling. 1:1 wel te verstaan :wink:
Plaats reactie