Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
En het beste is: het is ook echt een Lehmann-Peterson met andere body en kleine achterruit, in plaats van de bestaande '67er zonder antenne. driewerf hoera voor IXO
Doet me een beetje denken aan de actie dat je het schip de Eenhoorn uit de nieuwe Kuifje film na kan bouwen. Hele mooie deal, je betaald de eerste van 1 euro en daarna 8 euro per stuk. Klonk best oke, tot ik erachter kwam dat er 125 delen van uitkomen. Waardoor je uiteindelijk bijna 1000 euro kwijt bent voor een houten bootje... Met deze auto's gaat het ook al aardig die kant op. En je blijft ze toch wel kopen, want je wil je collectie compleet hebben. En ze kunnen oneindig doorgaan omdat er gigantisch veel auto's in heel veel films zitten... Ik hou het toch alleen bij de echte bondauto's (voorlopig DB5, Z3, BMW motor, Z8, AM V12 en nog wat klein grut van de rommelmarkt ^^)