Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Mensen die het leuk vinden te helpen bij de samenstelling van de jaarlijkse MAF Ferrari top 70 allertijden, kunnen dat nu doen door een top 10 op te geven binnen het column: Enzo is niet meer 3
Komt de F40 net als in 2011 weer op de eerste plaats
Gisteren heb ik de FF van HW aangeschaft. De details zijn echt geweldig.Het is een zeer geloofwaardig model geworden. Binnenkort meer foto's.
Ik ben inmiddels overgehuisd en hoop voor juni overzichtfoto's van mijn verzameling te kunnen laten zien De kamer waar de vitrinekasten komen te staan is al klaargemaakt.
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op za 21 apr 2012 16:22, 3 keer totaal gewijzigd.
Meer foto's van de FF, zoals beloofd. Deze kleur vind ik erg passend bij de FF. Met de aankoop van de FF heb ik het rijtje "showroom"modellen (modellen die nu in de showroom staan) compleet
Wat me opvalt is dat het een erg grote auto is, vergeleken met een aantal andere modellen.
Binnenkort een "showroom" update, waarin de FF tussen zijn mede showroommodellen staat
Laatst gewijzigd door Ferrarifan op wo 26 dec 2012 20:51, 2 keer totaal gewijzigd.
Even een updaatje van de modellen die op dit moment in de showroom zijn te vinden inclusief de prijzen:
(als ik het goed heb staat de F12 berlinetta nog niet in de showroom, als het anders is hoor ik dat graag). Mijn voorkeur gaat toch uit naar de 599 GTB, omdat ik dit de enige echte Ferrari uit het hele programma vind.
California €221.204
458 €248.783
599 €385.379
FF €363.338
Overigens ben ik het deels met je eens. De 458 vind ik ook zeker een echte Ferrari. De FF vind ik niets. Maar schijnt in zijn segment wel een uitstekende auto te zijn. Zou er best mee op wintersport willen.
En gisteren reed er een hele tijd een zwarte California achter me en dat was toch wel een indrukwekkende verschijning, zeker toen hij me inhaalde. SUper geluid.
En gisteren reed er een hele tijd een zwarte California achter me en dat was toch wel een indrukwekkende verschijning, zeker toen hij me inhaalde. SUper geluid.[/quote]
Mee eens De buurman van mijn ouders heeft ook een California