ik wil toch graag de waarde er van weten..
Ben helemaal niet thuis in dit soort modellen,
dus ben erg benieuwd!
- 1:18 Paul's Modelart Ferrari 312 T World Champion 1975

Sjefske, dit lijkt mij de Exoto versie. Die gaat voor (minimaal) 200 euro de deur uit. Soms richting 350 als het de Niki Lauda versie is.sjefske schreef:Ook al staat hij te koop,
ik wil toch graag de waarde er van weten..
Ben helemaal niet thuis in dit soort modellen,
dus ben erg benieuwd!
- 1:18 Paul's Modelart Ferrari 312 T World Champion 1975
Volgens mij staat er toch echt pauls model art..rsh_scuderia schreef:[..]
Sjefske, dit lijkt mij de Exoto versie. Die gaat voor (minimaal) 200 euro de deur uit. Soms richting 350 als het de Niki Lauda versie is.
De Minichamps versie is minder wat betreft kwaliteit en prijs minder.
@Honda F1; de gele Lotus is geliefd, en zal hoger zijn dan de prijs die je hebt gekocht. Hoewel ik de laatste tijd dit model veel aantreft op MP en Ebay. Komt omdat Minichamps een extra "run" heeft gemaakt 2 jaar terug.
Tjah dat kan nog al schelen in de prijs de schaal he:Pmaikel schreef:Ik heb even op google gezocht en volgens mij is het de Nikki LAuka versie:
En de prijs op de site was 30 pond (dus ff omrekenen naar euri's) alleen weet ik niet of het 1:43 of een 1:18 versie was.
i149.photobucket.com/albums/s71/joling_2007/IXSF04.jpg
Ferrari was kampioen bij de constructeurs in 1975, Lauda bij de rijdertsDit is precies dezelfde wagen, alleen de helm is anders..
en dat nummer is #12, en de mijne #11.. terwijl deze ook wereld kampioen van 1975 is..
Dit is definitief een PMA bij alle modellen zowel Clay als Nikki zitten de wielen een beetje gammel vast. ik heb ze namelijk beide in bezit gehad.Jolly Club schreef:Ferrari was kampioen bij de constructeurs in 1975, Lauda bij de rijdertsDit is precies dezelfde wagen, alleen de helm is anders..
en dat nummer is #12, en de mijne #11.. terwijl deze ook wereld kampioen van 1975 is..
Lijkt alsof je linkerachterwiel scheef zit Sjef, aan de staat van het model te zien zou je bijna denken dat het een Villeneuve-versie is![]()
artikel nummer is: 540 871812rsh_scuderia schreef:[..]
@Honda F1; de gele Lotus is geliefd, en zal hoger zijn dan de prijs die je hebt gekocht. Hoewel ik de laatste tijd dit model veel aantreft op MP en Ebay. Komt omdat Minichamps een extra "run" heeft gemaakt 2 jaar terug.