Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bas, is de naam Bedankt voor de complimenten sewgolam. Ik heb gisteren die foto's gemaakt en toen had ik eigenlijk weinig zon, maar ben wel in het gedeelte van tuin gaan zitten met het meeste licht. Macrofunctie erop gezet en schieten maar. Ik vind zelf ze allebei heel erg mooi maar als ik moet kiezen ga ik voor de gt2, die ziet er wat agressiever uit
Kon mezelf weer eens niet in de hand houden en daarom dit model aangeschaft:
Het is een gelimiteerde wagen, en Autoart bevestigd op dit certificaat dat het nummer 314 van de 3000 stuks is.
Helaas is het een sealed body maar het ziet er echt machtig mooi uit.
Verdorie Kwieb, dat tempo waarin jij Aa's koopt houd ik niet bij T moet gezegd, dit is werkelijk een prachtige bak en zeker met die kleuren Ik hoop hem ooit ook nog te kunnen toevoegen
Kon mezelf weer eens niet in de hand houden en daarom dit model aangeschaft: schreef kwiebje nu ik begrijp waarom ,het is een prachtige wagen ook ,niet iets voor mij ,maar niet minder knap .