Upgrades: Kyosho Ferrari Testarossa
Re: Upgrades: CMC Mercedes Mclaren SLR
Ik zeg je bent weer goed bezig meneer Upgrades..
ciao
ciao
- Ricardo
- Moderator
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Die zijn inderdaad erg gaaf. De eerste velgen vind ik persoonlijk lelijkmercedes fan schreef:Vind de zwarte velgen wel heeel erg geslaagd staan onder deze uber sportwagen Giovanni![]()

- Mr. Dj M.
- Schaal: 1:18
Copy that!Ricardo schreef:Die zijn inderdaad erg gaaf. De eerste velgen vind ik persoonlijk lelijkmercedes fan schreef:Vind de zwarte velgen wel heeel erg geslaagd staan onder deze uber sportwagen Giovanni![]()
Maar vergeleken met de originele wel een stuk beter.

- Jaap
- Contacteer:
Ik zou liever spaak velgen zien, ik vind deze zwarte velgen niet zo heel mooi.
De 1e set staat naar mijn mening helemaal niet op de SLR
De 1e set staat naar mijn mening helemaal niet op de SLR

Die Enkei velgen doen man, die staan echt cool!!!!
Vini Vidi Vici
Upgrades: CMC Mercedes Mclaren SLR
Dat zijn allemaal verschillende reacties. Nu wederom twee verschillende velgen. De één van een Minichamps SLR Roadster. Vergeleken met de CMC SLR stelt dit model (en zeker voor de winkel verkoop prijs) érg tegen. Voor die CMC SLR heb ik maar een fractie meer betaald
Misschien ben wel verpest door al die details van CMC, Exoto en andere gedetaileerde modellen, maar als deze van Minichamps niet voor weg geef prijs was verkocht, had ik hem nooit gekocht!! Maar de velgen hiervan zijn werkelijk waar echt heel mooi. Als er 1 velg niet was gesneuveld, dan had ik wellicht deze erop gemonteerd!!
Ook heb ik het setje van Brabus binnen. Let wel, de velgen zitten niet vast en zijn alleen bedoeld om hiervan een indruk te krijgen. Het worden echt wel die Lorinser velgen, alleen blijkt nu weer, dat deze lastig te vinden zijn.
Kijk en reacties zijn uiteraard altijd welkom!!!

Onder de Minichamps SLR (triple black) even de zwarte velgen geplaatst, dit model is alleen als donor wagen aangeschaft...

Ook heb ik het setje van Brabus binnen. Let wel, de velgen zitten niet vast en zijn alleen bedoeld om hiervan een indruk te krijgen. Het worden echt wel die Lorinser velgen, alleen blijkt nu weer, dat deze lastig te vinden zijn.

Kijk en reacties zijn uiteraard altijd welkom!!!

Onder de Minichamps SLR (triple black) even de zwarte velgen geplaatst, dit model is alleen als donor wagen aangeschaft...

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
- Jaap
- Contacteer:
Die Lorinser velgen zijn mooi 

Upgrades: Dodge Viper SRT10 Coupé & Roadster
Twee modellen die ik als laatst heb aangeschaft. maar nog niet getoond. De Dodge Viper Roadster en Coupé van Autoart. Gezocht naar dit model en niet naar de concept Viper Roadster, deze heeft het oude motorblok van de RT10. Mooi model en deze muscle car miste nog naast mijn Corvette Z06 en Shelby GT500: Dodge Viper SRT10 Roadster natuurlijk in zwart...

Cruizen....Is dat niet Mickey Rourke...

Noodzaak...één van de originele gordels was afgebroken en heb er meteen rode voor in de plaats gedaan...
Dodge Viper SRT10 Coupe
Ik heb liever de zwarte, maar deze was een koopje...de zwarte komt zeker nog en keer in de collectie...

Deze Dodge Ram is ook uitgerust met een V10 motor, wel uit de vorige Viper, de RT10...

Zijn air ride is verwijderd en is nu hoger op zijn pootjes gezet, spinners zijn gebleven, Viper stoelen, stuur en versnellings pook zijn ook overgezet...

Cruizen....Is dat niet Mickey Rourke...

Noodzaak...één van de originele gordels was afgebroken en heb er meteen rode voor in de plaats gedaan...
Dodge Viper SRT10 Coupe
Ik heb liever de zwarte, maar deze was een koopje...de zwarte komt zeker nog en keer in de collectie...

Deze Dodge Ram is ook uitgerust met een V10 motor, wel uit de vorige Viper, de RT10...

Zijn air ride is verwijderd en is nu hoger op zijn pootjes gezet, spinners zijn gebleven, Viper stoelen, stuur en versnellings pook zijn ook overgezet...

Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
- Jaap
- Contacteer:
Re: Upgrades: Dodge Viper SRT10 Coupé & Roadster
Ja mooie Dodsjes weer
Vooral het rood is toch een mooie kleur 

prachtige update,nu nog een zwarte coupé! 

Die heb jij weer mooi bij mekaar verzamelt!:) heb je er nog wel plek voor?:P
vind vooral dat poppetje mooi
Autoart?
vind vooral dat poppetje mooi