Het is de LS 266 Looksmart Diablo SE35 (Affolter Tuning)

Ter gelegenheid van het 35 jarig bestaan van Lamborghini maakte de zwitserse tuner/dealer Affolter deze speciale versie op basis van de Diablo SV.
Heel knap model, heb er vorige week maandag eentje in het echt gezien bij Affolter in Zwitserland ... machtig mooiJasper schreef:En weer eentje erbij... nummer 05/100 van de MR Murcielago LP640 'Versace' in zwart.
Op de foto's niet te zien, en ook in het echt moet je goed kijken... maar het model heeft net als de echte overal in het interieur (op de stoelen, deuren, dashboard) het Versace logo ingewerkt.
De echte is in het wit en in het zwart geleverd, en als coupe en roadster.... 10 witte en 10 zwarte
Een witte roadster staat ook nog op mijn verlanglijstje
....lambodiecast schreef:er is nooit een witte Roadster Versace geweest ...
Kijk even naar de motorkap op die Roadster ... de glazen kap was een optie die pas in oktober 2008 beschikbaar geworden is ... toen was de normale productie van de Versace al afgelopen, de coupés werden in september 2006 voorgesteld, in juni 2008 is de donkerblauwe roadster opgedoken, en tegen oktober 2008 is deze witte op de proppen gekomen ... was hem vergeten eerlijk gezegdJasper schreef:dus dit is photoshopwerk ??lambodiecast schreef:er is nooit een witte Roadster Versace geweest ...
Ik had hetvolgende begrepen;lambodiecast schreef: En weten dat ik de perskit heb waar deze witte Roadster op voorkomt hé![]()
shame on me, je hebt gelijk