1/18 Verzameling Maarten (Porsche update 24 Februari)
Ik heb de afgelopen weken gebruikt om de collectie Porsches van Autoart uit te breiden. De nr 29 van Charles Kwan hed ik al maar het maakt een mooi plaatje bij elkaar.
De Racer´s group, Red Bull en McKenna Porsches stonden al een tijdje op mijn verlanglijst maar aangezien deze niet gelimiteerd zijn heb ik even gewacht tot de nieuwisheid eraf was en ze beter te betalen zijn. De T2M is een speciale uitvoering met een foto van Jackie Ickx en zijn dochter. (daarvan zouden er 999 zijn maar dat is niet officieel)
De 3 nieuwe Gt3´s van Aha, Infinion en Synnex had ik gelukkig gereserveerd voordat ze echt uitgebracht waren... Ze waren in voorbestelling veel goedkoper... De afgelopen week heb ik ze van 65 naar 119 euro zien stijgen. Elke nieuwe partij werd weer 5 euro duurder.
Een mooi overzicht
T2M, Le Mans 2003
McKenna, Sebring 2003
Racers Group Daytona 2002
Red Bull, Daytona 2002
Infinion Nr 1 (2004) samen met de nr 29 (2003), Charles Kwan

Synnex. Scott Miau Rookie of the year

Aha Coffee Matthew March

De Racer´s group, Red Bull en McKenna Porsches stonden al een tijdje op mijn verlanglijst maar aangezien deze niet gelimiteerd zijn heb ik even gewacht tot de nieuwisheid eraf was en ze beter te betalen zijn. De T2M is een speciale uitvoering met een foto van Jackie Ickx en zijn dochter. (daarvan zouden er 999 zijn maar dat is niet officieel)
De 3 nieuwe Gt3´s van Aha, Infinion en Synnex had ik gelukkig gereserveerd voordat ze echt uitgebracht waren... Ze waren in voorbestelling veel goedkoper... De afgelopen week heb ik ze van 65 naar 119 euro zien stijgen. Elke nieuwe partij werd weer 5 euro duurder.
Een mooi overzicht

T2M, Le Mans 2003

McKenna, Sebring 2003

Racers Group Daytona 2002

Red Bull, Daytona 2002

Infinion Nr 1 (2004) samen met de nr 29 (2003), Charles Kwan

Synnex. Scott Miau Rookie of the year

Aha Coffee Matthew March

- hanzjepanzje
-
- Moderator
- Schaal: 1:18
- Jolly Club
Fraaie stapel Porsches Maarten, dacht dat je laatst riep dat je het kalm aan ging doen
Dat is zo langzamerhand de meestgehoorde leugen op dit forum geworden
De Infineon Porsches vind ik persoonlijk wat minder, omdat ik bruin niet echt een racey kleurtje vind, maar de meeste Porsches uit deze update zou ik ook best thuis willen hebben

Dat is zo langzamerhand de meestgehoorde leugen op dit forum geworden

De Infineon Porsches vind ik persoonlijk wat minder, omdat ik bruin niet echt een racey kleurtje vind, maar de meeste Porsches uit deze update zou ik ook best thuis willen hebben

- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
- BMW M3 GTR
- autofreakie
- Schaal: 1:43
- Contacteer: