Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Bedankt voor de reacties heren! Het was zeker een geslaagd dagje Zandvoort Alleen jammer van Christijan, maar z'n demo met donut voor m'n neus (inclusief heerlijk fluitende turbo) maakte dat helemaal goed
Ook jij nog bedankt voor het positieve commentaar Diciotto
Ik zei laatst dat ik het wat rustiger aan ging doen qua modelauto's, maar ik ben gister met m'n ouders in Münster geweest en dan kun je het natuurlijk niet laten om bij Modelissimo binnen te gaan
Vandaar weer 2 bolides toegevoegd aan mijn collectie.
Om te beginnen weer een 1:18'er van mijn James Bond Collectie erbij, namelijk de BMW Z8 waarmee 007 in The World is not Enough het de boeven knap lastig maakte Jammer dat de beemer het einde van de film niet haalde
En nog een overzichtje van mijn totale Bond Collectie:
En dan nu, voor mij echt weer een topmodel geproduceerd door AutoArt:
De Flying Lizard Motorsport ALMS 2007. Kijk en geniet:
Hoop dat jullie de aanwinsten net zo kunnen waarderen als ik
Volgende keer hopelijk weer 4 Bondauto's. Hoop deze volgende week dan toch echt te mogen showen