hopelijk komt er een mooi eindresultaat Daar is ie weer! Peter 25 april 2018
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Peter Parker schreef:
Hier is het eindresultaat van de verbouwing van de Transit en Dyane. De Vespa en Fordson truck laat ik zo in hun eigen kleuren, de Fordson wil ik tzt nog wel spuiten, maar ik zoek die kleur groen. De Brandweer heeft zijn ladder en missende deur terug en laat ik ook zo.
De melkwagen is bijna klaar.
- Matt Modelautos
- Erelid
- Contacteer:
- model1op43
- Schaal: 1:43
- Contacteer:
Ik zie liever je LE MANS modelauto's, maar dit vind ik knap.
Ik heb daar absoluut niet het geduld en de handigheid voor, complimenten
PS Gaat Gijs volgende week nog mee?
Ik heb daar absoluut niet het geduld en de handigheid voor, complimenten
Meer dan 2100 modellen online !!!
Volg deze op http://www.lemans-models.nl, http://www.dakar-models.nl en
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Dank jullie wel allemaal, het maken is al leuk en het laten zien aan anderen maakt het nog leuker. Jullie reakties doen me goed, enne Matt, jij bent nog steeds de meester voor me hoor
Tenslotte, hij is net droog, de melkwagen. Een heel simpel model, waar ik een decal voor heb bestelt die er orgineel ophoort. De eerste melkwagen op dit forum denk ik
Ik herinner me dit soort electrische wagentjes uit mijn jeugd eind jaren 60. De bakker had er ook 1 en daar mocht ik als kind wel een mee meerijden. 2 pedalen, een rem en gas en een driehoekig zwenkstuur.

Tenslotte, hij is net droog, de melkwagen. Een heel simpel model, waar ik een decal voor heb bestelt die er orgineel ophoort. De eerste melkwagen op dit forum denk ik
Ik herinner me dit soort electrische wagentjes uit mijn jeugd eind jaren 60. De bakker had er ook 1 en daar mocht ik als kind wel een mee meerijden. 2 pedalen, een rem en gas en een driehoekig zwenkstuur.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
model1op43 schreef:Ik zie liever je LE MANS modelauto's, maar dit vind ik knap.
Ik heb daar absoluut niet het geduld en de handigheid voor, complimenten![]()
Ik ben ook helemaal op Le Mans, maar dit is heerlijk om te doen. Gijs staat al in de startblokken, ook voor de Masters en natuurlijk Le Mans! Nu een beter diafragma kiezen.
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
- Peter Parker
- Forumbestuur
- Contacteer:
Nog maar een projektje beginnen die al heel lang ligt te wachten. Het is een Corgi BRM F1 wagen. Ik kwam erachter dat die in 2 kleuren is gemaakt, de licht groene waar hij nu in is, maar later zag ik ook een versie in Racing Green. Laat ik dat nu hebben.
Nou mist er nog een coureur, daar heb ik er nog wel 1 van liggen en moet er nog een stuurtje in en een stukje plexiglas raam.
Even kijken hoe ik dat kan opvangen???
Nou mist er nog een coureur, daar heb ik er nog wel 1 van liggen en moet er nog een stuurtje in en een stukje plexiglas raam.
Even kijken hoe ik dat kan opvangen???