Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Tot zover de Enzo, nu een Ferrari van een heel ander kaliber. Waar de Enzo een miskleun van de bovenste plak is, is de volgende in het rijtje een hardcore racewagen waar vorm wordt bepaald door functie. Het is de Ferrari F40 gemaakt door Hotwheels Elite. Hij is natuurlijk lang niet zo mooi afgewerkt als de HighEnd Kyosho, maar toch vind ik het een mooi model zeker voor de prijsjes waar je ze soms voor ziet.
De buitenfoto's vind ik fraaier dan die in een fototentje
Leuk, zo een F40. De auto die 10 jaar na lancering nog steeds de McLaren F1 in de pan hakte in Anderstorp. Kom daar nog maar eens om tegenwoordig in de autosport
Complimenten voor het fotowerk en aan HotWheels voor het uitbrengen van zo,n net model.
Ferrari wist bij de lancering van deze wagen grote indruk op mij te maken, zo basic en puur en alleen gericht op presteren.
nieuw in collectie: Ferrari SF90 Stradale -- Nismo GT-R R35 N Attack Package -- Alfa Romeo Giulia GTAM -- Ferrari LaFerrari Aperta -- Ferrari FXXK -- Commer 8 CWT Van -- Maserati MC20
Mijn site: www.auto43.nl
meer 'hardcore' dan dit wordt het niet gauw
een superwagen vertaald in een prachtigm model en daarna heel precies op de gevoelige plaat gezet.
je foto's zijn top Maarten
Blijft na al die jaren nog steeds een machtige auto waartegen de F50 en Enzo niks zijn.
Ikzelf heb ook de Kyosho-versie maar de HW Elite ziet er ook wel goed uit. Is het motordetail goed?
James May: 'Did I just hear you, Jeremy Clarkson, say that you'd like a bit less power?' Jeremy: 'Yes you did.'
Fraaie fotos van een ware supercar. De beste Ferrari ooit.
Ik heb ook onlangs een F40 van Kyosho gekocht en deze is ook erg mooi, maar zal mijn rode Bburago niet wegdoen. (teveel jeugd sentiment en teveel uren aan gebouwd)
zie mijn eigen topic voor foto's
Ik zie dat ik ben vergeten er een foto van de motorruimte bij te doen. Ik zal kijken of ik er komend weekend een kan maken. Ik verwachtte niet al te veel van dit toch al oudere model, maar toen ik de klep open deed was ik aangenaam verrast