Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
MartyMB schreef:Wat moet jij toch een alle J### mooie verzameling hebben!
Heb je geen enorm ruimte gebrek om alles mooi uit te stallen?
Ik heb die modellen van scrimante eens eerder in een winkel zien staan maar heb ze daar gelaten.
Toch leuk om bij jou te zien hoe gaaf ze toch wel zijn.
Had ik toen toch niet beter........
Marty
Haha, alles op 5 modellen na, staan keurig ingepakt in de originele doos op zolder, ik wou dat ik tijd en gelegenheid had om mijn modelkamer te realiseren
is die 550 niet een pace car geweest bij de motoGP?
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
het interieur van die mondial lijkt wel van een echte
Onderweg:
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Die mondial blijf ik super vinden. De 1/43 variant van ixo komt er bij mij zeker nog een keertje. Veel kritiek op deze wagen maar mss is het wel de beste, meest bruikbare ferrari ooit. Met vier personen kun je namelijk redelijk confortabel van a naar b. Geen ferrari die ooit meer plaats bood aan vier personen (de pinin concept daar gelaten) en het geluid van de v8 is ronduit indrukwekkend. Heb een keer mee mogen rijden met een mondial cabrio (een t-versie dus met nieuwere neus) en het was geweldig. Alleen een Ferrari v8 zonder injectie maar met carbs klinkt lekkerder (mocht ik die dag ook in meerijden ). Top update dus
Mooi aanwinsten Patrick , zeker die Zagato staat bij mij hoog aangeschreven , dacht hier onlangs ook zo'n 2 zien te passeren op het forum , ze hadden beide een andere grille , dus ik vermoed dat die andere er ook nog komt
Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"