Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Vandaag de ontbrekende schakel in de Murcielago reeks ontvangen, de LP640 van AutoArt. Mijn eerst model van AutoArt was de eerste Murcielago, mooi om te zien hoe de modellen in de jaren zijn veranderd in kwaliteit.
Mooie Mucielago's Lambo ,al moet ik zeggen dat ondanks de kwaliteit van het AA model van de eerste wat minder is , deze ik nog altijd de mooiste vind met z'n alu-glimmende velgen.
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
De LP670-4 Super Veloce blijft toch brutaal hoor ... de LP640 is knap in oranje trouwens.
Ik heb ooit met Luc Donckerwolcke gesproken over de ronde achterlichten op de Murciélago ... ik heb een vroege schets van hem waar er echt twee rondjes als achterlichten zijn ... maar dit mocht niet van Audi op de eerste Murciélago omdat dit te veel op de Audi TT zou lijken ... en later zetten ze toch twee rondjes op de LP640 versie ... schitterend toch.
Mark
The Lamborghini scale car collection - 928 models with 7062 photos online
De VT is mijn favoriete Diablo.
Beetje mal en uitermate geschikt als basis voor een cupracer met de bovenste airintakes.
Het grijs zie ik niet zo vaak op een Lambo