ik denk dat je geheel praat over 1/43?
Met die serie MB ESF's kan ik je zeker in vinden, die zie ik ook graag komen als Die-Cast / kit.
die ESF 05

ESF 2009, koop gewoon een zilveren / witte MB S van autoart, doe er wat decals overheen, andere velgen, en klaar.
de C111, oranje, PMA en Norev hebben ook zo'n model in hun catalogus, ik heb er ook een Marklin model van en een Machtbox kingsize. de Marklins zijn echt moeilijk te vinden (zilver) de Matchbox kom je nog wel eens tegen.
de C111 recordwagens, idd als kit leverbaar geweest, maar ook gebouwd via Budig in Berlijn (zeldzaam nu, kostbaar en uitverkocht), erg duur geworden, tegen euro 200 aan tegenwoordig.
Je kan deze 2 record wagens nog wel eens tegenkomen op beursen en verkoopsites, iig niet goedkoop, maar dan is het wel nu of nooit. Zelf heb ik ze niet in bezit, ze zijn bijna 20cm lang, das echt te groot voor mij (denk aan de MB T80 van Spark).
de C112 proto, er is enkel een kit van Bang Seng/Topmodel43 in resin, van de winter ging een gebouwd model voor ruim Euro 170 over de toonbank via E-bay, houd je oren en ogen open, kijk dan vooral in Duitsland met E-bay.
Ik krijg nog wel eens een e-mailtje of -tig, van duitse mede verzamelaars in Benz over E-bay.
Hij staat niet op je lijstje, de Buchmann CW311, door AMR/Danhauser/PMA, kit zag ik onlangs verkocht worden voor Euro 120,00, een FB AMR gemaakt model ging richting Euro 300,00
Zelf denk ik niet dat de ESF modellen ooit in produktie komen, destijds wenste de MBMC (de club van MB modelauto's, onderhouden door Benz zelf) zo'n model in diecast / kit. Maar de club kreeg geen toestemming om de constructie tekeningen naar een modelmaker te brengen, zal iets met technische snufjes te maken hebben, wellicht in de toekomst ?
Ron